AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Har du fått det noen gang? Jeg ELSKER å bli tatt på puppene, blir sykt kåt av det - og så har jeg hørt om enkelte så kan få orgasme bare av stimuli på brystvortene. Ville bare høre om det faktisk er mulig eller om det er oppspinn...? Anonymous poster hash: bd994...899
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Jeg får, men det krever noen som vet hva de driver med. Anonymous poster hash: e2468...ddd
Gjest Andrea93 Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Har fått det 4-5 ganger de siste par årene tar lang tid though, kan fort trene 45 min før jeg kommer av det.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Hvis jeg har hatt flere sterke orgasmer, så kan jeg komme av å bli tatt på stort sett hvor som helst. Ekstra sterkt på puppene. Er ganske mange år siden sist, men nå har jeg ny partner, med litt mer engasjement og utholdenhet, så godt mulig det ligger i nærmeste framtid Anonymous poster hash: e72f9...820
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Jeg har fått puppeorgasme en gang:) Gjorde det selv da og bare; wow, kult! Ikke fått det til siden, ikke at jeg har prøvd så mye heller da. Anonymous poster hash: 97a3a...d33
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 hvordan er en puppeorgasme? Anonymous poster hash: c0d3f...320
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 Hvordan føles det ut? Som en vanlig orgasme ved klitorisstimulering? Nysgjerrig# får en merkelig følelse inni munnen når samboer suger, slikker og stimulerer brystvortene.. Det blir veldig følsomt og akkurat som det kiler oppi ganen.. Andre som har noe lignendeAnonymous poster hash: aa96a...b60
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 Jeg får lett brystorgasme. Det er nok å stryke på brystvortene utenfor både genser og BH. Liker best når mannen min koser med de da:) Hvordan den føles? Ikke så enkelt å fortelle hvordan en orgasme føles, men skal prøve. Jeg blir tungpustet - varm i brystet - stråler bli sendt ut i kroppen - og den blir som en vanlig vaginalorgasme, bare svakere. Brystorgasmen er litt svakere, men varer mye lengre. Hvis jeg/han fortsetter berøring på brystvorten etter orgasmen kommer det gjerne 3-4 orgasmer tett på hverandre. Ikke alltid, men som regel. Noen ganger får jeg orgasme ved å røre de i 10 sekund, mens andre bruker jeg lengre tid på. Og som andre sier her - en blir dritkåt av det. Jeg har en annen orgasme som er litt rar. Helt fra min mann og jeg var ung fram til i dag så har jeg fått en orgasme etter at vi er ferdige. Enten jeg ligger og holder rundt han eller vi holder rundt hverandre som kommer en orgasme. Når jeg var ung så skjønte jeg ikke hva dette var. Jeg sa til min mann(da kjæreste)at det lignet en orgasme, men ikke like sterk. Da jeg fikk brystorgasme første gang visste jeg at jeg i alle år har hatt orgasme etter at jeg var ferdigpult. Trodde jo ikke at det var mulig. Flere som har "rare" orgasmer?Anonymous poster hash: d96d4...d2c
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 Har fått det 4-5 ganger de siste par årene tar lang tid though, kan fort trene 45 min før jeg kommer av det. det gjør da vel ingenting ? :o man skal ikke stresse når han skal kose seg! Anonymous poster hash: 92105...328
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #11 Skrevet 4. april 2014 Dama mi brukte klitorisvibrator på meg i bare noen sekunder utenpå bokseren t.o.m. akkurat byttet batteri på den, så var voldsomt kraft i den men de 10 sekundene hun holdt den oppå penishodet mitt var så forbanna herlig. måtte stoppe henne for det var nesten jeg kom altså! Måtte knipe igjen som bare søren Var forbanna merkelig, men samtidig ganske godt Anonymous poster hash: 92105...328
Gjest Andrea93 Skrevet 4. april 2014 #12 Skrevet 4. april 2014 det gjør da vel ingenting ? :o man skal ikke stresse når han skal kose seg!Anonymous poster hash: 92105...328 Gjør noe nei :D Er bare derfor det skjer ganske sjeldent. Som oftest blir vi begge såpass kåte av det at vi bare hopper til vanlig sex i stedet.
SardintrollReturns Skrevet 5. april 2014 #13 Skrevet 5. april 2014 Jeg har fått det EN gang, men det er noen år siden nå. Bestevenninna min sugde brystene mine for tull, men det var dødsdeilig, og jeg fikk orgasme av det. :D 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #14 Skrevet 5. april 2014 Dama får puppeorgasmer hver eneste gang jeg koser med de, hun kan faktisk få flere på rad..... Jeg anser meg som heldigste mannen i verden, det er en sann glede å gi henne orgasmer. Anonymous poster hash: bc955...b6a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå