Gå til innhold

Kaffe latte.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Du vil bli feilernært og underernært ganske så raskt.

Du vil få i deg nok kalorier hvis du drikker mange nok av dem, men vil mangle både proteiner, fett, vitaminer, mineraler osv.

Anonymous poster hash: 8f711...658
Skrevet

Nei! Du vil bli feilernært og underernært ganske så raskt.Du vil få i deg nok kalorier hvis du drikker mange nok av dem, men vil mangle både proteiner, fett, vitaminer, mineraler osv. Anonymous poster hash: 8f711...658

Men er jo proteiner i melk.

AnonymBruker
Skrevet

Men er jo proteiner i melk.

Ja, men du skal drikke mye melk for å dekke opp for det daglige behovet for fett og protein. (2-3 liter tenker jeg)

Melken inneholder heller ikke alt du behøver at vitaminer og mineraler.

Anonymous poster hash: 8f711...658

• Liker 1
Skrevet

Melk er faktisk en bra næringskilde, helmelk har en fordeling av karbohydrat, fett og protein som ligger nært opptil målene jeg har satt for meg selv for dette. Men melk mangler mange viktige næringsstoffer, som feks C-vitamin og jern. Men du måtte ha drukket over fem liter kaffe latte om dagen for å dekke kaloribehovet ditt, så du ville antakeligvis blitt drittlei av det lenge før du fikk noen mangelsykdommer.

Skrevet

Melk er faktisk en bra næringskilde, helmelk har en fordeling av karbohydrat, fett og protein som ligger nært opptil målene jeg har satt for meg selv for dette. Men melk mangler mange viktige næringsstoffer, som feks C-vitamin og jern. Men du måtte ha drukket over fem liter kaffe latte om dagen for å dekke kaloribehovet ditt, så du ville antakeligvis blitt drittlei av det lenge før du fikk noen mangelsykdommer.

Får ikke i meg så mye mat, er letter med kaffe :)

Skrevet

Du kan fint la en del av kostholdet ditt være kaffe latte. Men ikke hele.

Skrevet

Du kan fint la en del av kostholdet ditt være kaffe latte. Men ikke hele.

Hvor mye utgjør en kopp med kaffe latte på vekten?

Skrevet (endret)

Om ett krus med 3 dl kaffe latte er halvparten kaffe og halvparten helmelk, så blir det 100 kalorier.

Har du problemer med å tygge/svelge? Det er mye rart du kan spise som er flytende. Smoothier, supper, du kan ha hva du vil i det og få i deg alt du trenger.

Endret av Pringle
Skrevet

Om ett krus med 3 dl kaffe latte er halvparten kaffe og halvparten helmelk, så blir det 100 kalorier.

Har du problemer med å tygge/svelge? Det er mye rart du kan spise som er flytende. Smoothier, supper, du kan ha hva du vil i det og få i deg alt du trenger.

Har byttet medisin, så har dårlig matlyst.

Skrevet

Det er bedre med bare kaffe latte enn ingenting,men prøv litt forskjellig, kanskje vil det smake deg selv om du ikke tror det.

Skrevet

Det er bedre med bare kaffe latte enn ingenting,men prøv litt forskjellig, kanskje vil det smake deg selv om du ikke tror det.

Prøvde for noen år siden de drikkene de har på apoteket, for da ville jeg ha i meg mat, men vil egentlig ikke ha i meg noe mat nå jeg.

Skrevet

Hva slags medisiner går du på, er de livsnødvendige, hva skjer hvis du kutter dem ut? Mat er livsnødvendig. Det er ikke bare dårlig matlyst, du vil ikke spise, hvorfor ikke? Du får bare tvinge deg selv, da.

Skrevet

Hva slags medisiner går du på, er de livsnødvendige, hva skjer hvis du kutter dem ut? Mat er livsnødvendig. Det er ikke bare dårlig matlyst, du vil ikke spise, hvorfor ikke? Du får bare tvinge deg selv, da.

Vil ikke bli så stor. Folk kommenterer bare når jeg er veldig tynn, da jeg får oppmerksomhet. Ikke når jeg er normalvektig.

Gjest Daenerys
Skrevet

Kjære ts,

jeg må stenge denne tråden og oppfordre deg til å ta kontakt med legen din. Vi vet ikke kompetansen bak svarerne du får her, og det går ikke å leve på kaffe. Håper du får hjelp.

Daenerys, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...