Gjest Skrevet 3. april 2014 #21 Del Skrevet 3. april 2014 En 50 ml eau de parfume av Pure Poison - Dior. Husker ikke hva det kostet, kjøpte den på harryhandel når kursen var fin, og mener det var over 900kr. Ikke at sverige er så spesielt gunstig for parfymer akkurat. Anonymous poster hash: e94b8...1cf Den jeg har så lyst til å kjøpe meg det! 915,- for 100 ml på senteret her... Er nok! Dyreste må være Juicy Couture - Viva la Juicy, på Tax Free. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 3. april 2014 #22 Del Skrevet 3. april 2014 Arabian Oud (sølv-varianten). 99,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippy Skrevet 3. april 2014 #23 Del Skrevet 3. april 2014 Tør nesten ikke si summen, men det er en veldig sjelden parfyme, i en veldig sjelden utgave, i en helt nydelig flaske. Den troner virkelig på toppen av samlingen min og er sååå glad for at jeg fikk tak i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #24 Del Skrevet 4. april 2014 Tør nesten ikke si summen, men det er en veldig sjelden parfyme, i en veldig sjelden utgave, i en helt nydelig flaske. Den troner virkelig på toppen av samlingen min og er sååå glad for at jeg fikk tak i den Hvilken? Anonymous poster hash: 326e9...228 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 4. april 2014 #25 Del Skrevet 4. april 2014 Chanel No. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #26 Del Skrevet 4. april 2014 Ser at en som går mye igjen her er Chanel no 5. Men så lurer jeg på hvor dere oppbevarer de dyre parfymene deres? regner med de ikke bare ligger og slenger, eller er gjemt bort som mine i en skuff (har så lite plass) Ts. Anonymous poster hash: 5a317...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippy Skrevet 4. april 2014 #27 Del Skrevet 4. april 2014 Hvilken?Anonymous poster hash: 326e9...228 En fra YSL 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegria Skrevet 4. april 2014 #28 Del Skrevet 4. april 2014 Chanel Chance Eau Tendre og Flowerbomb tror jeg er de dyreste jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #29 Del Skrevet 4. april 2014 La Prairie Midnight Rain, 50 ml eau de perfume til tusenlappenAnonymous poster hash: 2b28f...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. april 2014 #30 Del Skrevet 4. april 2014 Profumi del forte Marconi 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. april 2014 #31 Del Skrevet 6. april 2014 Chanel Coco Mademoiselle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. april 2014 #32 Del Skrevet 6. april 2014 L'issey.......snart brukt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 6. april 2014 #33 Del Skrevet 6. april 2014 Litt usikker for jeg kjøper de alltid på taxfree og da ser jeg dessverre sjeldent på prislappen men er glad i ESCADA parfymene og de ligger på rundt 620kr ut i fra hva Google forteller meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #34 Del Skrevet 6. april 2014 vi forbrukere lar oss lure på parfymefronten også. Dyr parfyme...hmmm ror noen av dere at den er bedre enn andre? Lukten? Ja, hva liker du,og hva trenger du? Vet du at parfyme er veldig billig å lage? vet du hva som koster? Jo, det er flasken den kommer på. Det er forpakningen du betaler for. Vet om folk som har parfyme til 1000 kr flasken, og jeg vet de som har til 300 kr. Noen tror de får det beste om den er dyyyr, bare tull Anonymous poster hash: df5e9...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. april 2014 #35 Del Skrevet 6. april 2014 vi forbrukere lar oss lure på parfymefronten også. Dyr parfyme...hmmm ror noen av dere at den er bedre enn andre? Lukten? Ja, hva liker du,og hva trenger du? Vet du at parfyme er veldig billig å lage? vet du hva som koster? Jo, det er flasken den kommer på. Det er forpakningen du betaler for. Vet om folk som har parfyme til 1000 kr flasken, og jeg vet de som har til 300 kr. Noen tror de får det beste om den er dyyyr, bare tull Anonymous poster hash: df5e9...5a3 Vel, jeg tar nå den som lukter best jeg da. Ferdig med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. april 2014 #36 Del Skrevet 6. april 2014 vi forbrukere lar oss lure på parfymefronten også. Dyr parfyme...hmmm ror noen av dere at den er bedre enn andre? Lukten? Ja, hva liker du,og hva trenger du? Vet du at parfyme er veldig billig å lage? vet du hva som koster? Jo, det er flasken den kommer på. Det er forpakningen du betaler for. Vet om folk som har parfyme til 1000 kr flasken, og jeg vet de som har til 300 kr. Noen tror de får det beste om den er dyyyr, bare tull Anonymous poster hash: df5e9...5a3 Nei ekte parfyme er ikke billig å lage. Det tar noe sånn som mellom 4 og 10 000 kg roseblader for å lage 1 kg roseolje. Men idag er mange at duftstoffene kunstige. Kan tenke meg at parfymer som inneholder ekte blomtserolje også er blant de dyreste, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #37 Del Skrevet 6. april 2014 vi forbrukere lar oss lure på parfymefronten også. Dyr parfyme...hmmm ror noen av dere at den er bedre enn andre? Lukten? Ja, hva liker du,og hva trenger du? Vet du at parfyme er veldig billig å lage? vet du hva som koster? Jo, det er flasken den kommer på. Det er forpakningen du betaler for. Vet om folk som har parfyme til 1000 kr flasken, og jeg vet de som har til 300 kr. Noen tror de får det beste om den er dyyyr, bare tull Anonymous poster hash: df5e9...5a3 Er jo ikke alle som har lyst til å lukte som en stinkende fjortis, som har dynket seg i billigparfyme fra Cubus. Anonymous poster hash: 95b15...e20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyssingen Skrevet 6. april 2014 #38 Del Skrevet 6. april 2014 Tror det må være Dior Addict. Den kostet tusenlappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #39 Del Skrevet 6. april 2014 FlowerbombAnonymous poster hash: 4b860...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 7. april 2014 #40 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg har Blanche fra Byredo til 1400 kr. Astronomisk sum for en parfyme, men så lukter den da også helt fantastisk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå