Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Var til legen idag og skal hente p-ringen på apoteket i morgen..

Men jeg lurte på noe.. Flaut haha :)

Hvordan setter man den i? Altså.. Hvordan skal den sitte?

Er i et fast forhold og sex er noe det er en del av, blir den ikke i veien?

Legen sa gutten ikke skulle kjenne noe, og at jeg bare skulla ha den oppi så skulle alt gå av seg selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, du bare klemmer den sammen og dytter den inn. Så sitter den der :) Hvis han kjenner den og synes det er plagsomt, kan du også ta den ut under samleie, men pass på at du putter den rett inn igjen!

• Liker 1
Skrevet

Jepp, du bare klemmer den sammen og dytter den inn. Så sitter den der :) Hvis han kjenner den og synes det er plagsomt, kan du også ta den ut under samleie, men pass på at du putter den rett inn igjen!

Hvor langt inn skal den da?:)

Skrevet

Må man vente til man har mensen igjenn? Hadde det i helgen som var..

Gjest Ciegus
Skrevet

Hvor langt inn skal den da? :)

Bare dytt den inn så langt du greier, så vil den finne "plassen sin" selv. Det er ikke så nøye om den er langt inne i skjeden eller helt innenfor, så lenge den er der. Min holder seg ikke langt inni, den er bare rett innenfor, og må derfor tas ut ved samleie.

Gjest Ciegus
Skrevet

Må man vente til man har mensen igjenn? Hadde det i helgen som var..

Jeg tror ikke det, men da er du ikke sikker før om 1-2 uker, litt usikker på hvor lang tid det er snakk om. Ville hørt på apoteket hvis det ikke står i pakningsvedlegget.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker p-ring selv.

Hvis du setter den inn første dag av mensen så er den sikker fra den dagen, men setter du den inn en annen dag så må du bruke kondom i 7 dager.

Kjæresten sier han kjenner den litt, men ikke sånn at det plager han, og vi har ikke måttet tatt den ut under samleie.

Anonymous poster hash: 92a3c...bdd
AnonymBruker
Skrevet

Informasjon om hvordan sette den inn og når står i pakningsvedlegget, der står det også noe om å ta den ut under samleie, og hvor lenge den kan være ute.

Skrevet

Bare dytt den inn så langt du greier, så vil den finne "plassen sin" selv. Det er ikke så nøye om den er langt inne i skjeden eller helt innenfor, så lenge den er der. Min holder seg ikke langt inni, den er bare rett innenfor, og må derfor tas ut ved samleie.

Min må også tas ut ved samleie. Kan ikke forstå at noen klarer å ha den inne under samleie.

AnonymBruker
Skrevet

Min må også tas ut ved samleie. Kan ikke forstå at noen klarer å ha den inne under samleie.

Jeg merker at min sitter lenger inn etter samleie, så tror han dytter den inn og dermed ikke plager han.

Gjest Ciegus
Skrevet

Jeg klarte det de første månedene. Men av en eller annen grunn vil ikke ringen ligge like høyt oppe lenger, så nå er det ikke mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...