Bridget Jones Skrevet 15. juni 2004 #21 Skrevet 15. juni 2004 Jeg fikk aldri opplevd min svigerfar han døde for mange år siden. Og min svigermor fikk jeg oppleve i 2 år, før hun døde. Skulle ønske de begge var her. Vi har liksom bare en familie. Og de er ikke de som stiller opp mest :cry:
*Lene* Skrevet 16. juni 2004 #22 Skrevet 16. juni 2004 Jeg har et ok forhold til dem...vi har ikke et nært forhold siden eksen til mannen min enda tror hun er i familien. Inviterer dem hjem til seg, ferierer på hytta dems etc etc... :-x Skulle virkelig ønske jeg hadde et nærere forhold til dem! De bor bare en halvtimes kjøretur unna, så det er ikke derfor heller. Mannen min er ikke spes flink til å invitere til besøk heller, selv om jeg sier han skal. Er unaturlig for meg føler jeg, å ringe dit....Jeg risikerer nemlig at eksen er der...Hrmpf.... De er bare sååå gode venninner vet du!!! Sorry...nå høres jeg skikkelig sytete og bitter ut..
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #23 Skrevet 16. juni 2004 Har dessverre ikke svigerforeldre.... :cry: De døde før jeg og min mann traff hverandre. Selv om jeg har verdens beste foreldre selv, som har tatt i mot min mann med åpne armer, savner jeg svigerforeldre! Hadde vært koselig for ungene å ha et sett besteforeldre til!!!
¤Tiili¤ Skrevet 16. juni 2004 #24 Skrevet 16. juni 2004 Har et greit forhol til dem. Bedre "kjemi" med svigerfar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå