Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært til legen og fått henvisning til psykolog sammen med en liste over psykologer jeg skal ringe til selv. Men det er jo ingen som tar telefonen!

Eller, det var en som faktisk tok den, men det var en feil sa han, fordi den var lydløs. Hadde uansett ikke kapasitet.

Så jeg lurer på om det er noen som har noe erfaring med dette her. Er det vanlig at man ikke kommer gjennom på telefon hos psykologene her i byn? Er det noe spesielt tidspunkt man bør ringe på?

Det er litt spesielt at jeg har gått gjennom 2 sider med telefonnummer og kun faktisk komt gjennom til en eneste person..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å søke noen opp via nett? Kan de ha en hjemmeside med en bestillingstjeneste for time, evt hvor de ringer deg opp igjen?

AnonymBruker
Skrevet

Litt rart at ingen tar telefonen, ingen som har ringt tilbake heller?

Når jeg må ringe min psykolog pleier jeg alltid å ringe mellom 5 på hel og hel, for da er han mellom to pasienter og har mulighet til å snakke i et par minutter. Men det kan jo bli tungvint om du skal ringe en haug med mennesker.

Men støtter det som ekkoet sier, sjekk om noen av dem har hjemmeside.

Anonymous poster hash: 69e0b...7c1
  • 1 måned senere...
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Daenerys, mod.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hvis du gjør et enkelt søk (psykoterapi psykolog bergen etc) får du opp en del du kan sende mail til direkte via ulike hjemmesider. Men - de fleste med driftstiskudd har ikke hjemmeside, og om de ikke svarer kan du sende et brev eller du sender henvisningen du fikk fra legen din (be om å få den i retur om de ikke har plass). Grunnen til at de ikke tar telefonen er som regel at de sitter med pasienter (du ville vel heller ikke likt at psykologen tok telefonen mens du snakket om noe privat?).

Anonymous poster hash: dd41c...c98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...