AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Og det virker som om han synes det er rart eller noe. Han holder veldig lenge, og virker ikke som om han har lyst å komme før jeg gjør det. Men jeg har aldri kommet med en partner, bare når jeg er alene. Men trodde dette var ganske normalt, så blir litt frustrert over at han henger seg opp i det. Noen som sliter med det samme her inne? Anonymous poster hash: 20365...6db
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Og det virker som om han synes det er rart eller noe. Han holder veldig lenge, og virker ikke som om han har lyst å komme før jeg gjør det. Men jeg har aldri kommet med en partner, bare når jeg er alene. Men trodde dette var ganske normalt, så blir litt frustrert over at han henger seg opp i det. Noen som sliter med det samme her inne?Anonymous poster hash: 20365...6db Ikke alle kan komme vaginalt, det er flere som sliter med det enn man tror.. Jeg har vært sammen med mannen min i 4 år og jeg har aldri klart å komme vaginalt..men vi har fantastisk sex uansett , fokuser mer på å nyte selve sexen enn å tenke "kommer jeg ikke snart?" Og du sier at du klarer å oppnå orgasme når du er alene, tenker du på ved berøring av klitoris da? For jo tryggere du blir på han jo lettere er det at han kan hjelpe deg med nettop det da, vet at han fingrer deg eller slikker deg. Kos deg, og lykke til Anonymous poster hash: aa491...573 3
Frisørdama Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Absolutt ikke alle kommer av kun vaginal sex, prøv å bruk en vibrator på klitten mens han tar deg, funker for mange.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Hadde aldri kommet under samleie jeg heller, og hadde slått meg fullstendig til ro med at slik var jeg bare..! Plutselig en dag kom jeg med en fyr jeg hadde holdt på med ei stund, ble jo så sjokkert at jeg ikke skjønte bæret...! Etterhvert kom jeg flere ganger med den fyren, ofte kom vi samtidig. Ble mer vanlig å komme enn å ikke komme faktisk. MEN, dette har kun skjedd med han ene, ikke opplevd det igjen i ettertid...:/ Så det er håp!!!!!! Skjønner godt problematikken med "masing" om at man "må" komme. Forferdelig irriterende. Jeg får dekket svært så mange behov gjennom sex, selv om jeg ikke får orgasme. Det har aldri vært noe mål i seg selv for meg, selv om det naturligvis hadde vært fantastisk dersom jeg hadde vært litt enklere på den fronten Anonymous poster hash: 412e2...ec5
Gjest Ceciline Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Kommer lett vaginalt, men blir faktisk mere tent av å bli tatt analt. Og får oftere kraftigere anale orgasmer... Men analsex er jo ikke alle som liker da, så... 😐
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Hei. Tror du må være tydelig overfor han at du ikke pleier å komme og at du ikke regner med å komme uansett hvordan han sliter og jobber. Fortell ham at han kan være god med deg på andre måter. Si til ham at det er godt når han gjør noe du liker. Få han til å føle at han gir noe verdifullt og deilig til deg :-) Jeg har hatt sex med mange og med noen fikk jeg aldri orgasme, med noen kom det etterhvert og med andre smalt det med en gang. Men sexen var alltid like verdifull og deilig og gjør underverker med kroppen når man nyter det som er. Få han til å skjønne at du har det fint :-) Ps. Jeg tror det har mye med hvordan kroppene ( les kjønnsorganene) "passer" sammen. Noen menn treffer bare feil i noen stillinger andre treffer alltid feil. Og av og til er det som hånd i hanske. Psykologi og trygghet og tillit er selvfølgelig også viktig men det er jo gammelt nytt ;-)Anonymous poster hash: 07098...513
miramis Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Kommer ikke under sex, og syntes bare det er irriterende å ta på meg selv. Skjønner irritasjonen over slikt mas!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå