Gå til innhold

Hvorfor kan jenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det slik at gutter ikke må såre jenter, men jenter kan leke og gjøre hva enn de vil med følelsene mine?

Jeg er veldig kjekk som jeg har hørt av alle de jeg har "datet" og mange andre sier det, og jeg er det man kaller good guy. Uansett så er det slik at jentene jeg kommer i kontakt med er litt gale etter meg hehe... Men så 1-2 dager så blir det plutselig stopp og de vil bare er venner... På starten så er jeg litt hard to Get, og jeg dater ikke flere jenter om gangen heller, føler at det er feil for meg. Men keg orker ikke og gidder ikke å bruke mer tid på å vente på den jenta jeg snakker med kan dra ut på middag eller kafé en dag det passer for henne... Går jo 1-2 uker, imellom tiden så tar jeg ikke kontakt med andre jenter.

Mandag spurte jeg en jente ut, men hun kunne ikke denne uka, og sa at det blir for mye å planlegge for neste uke... Akkurat nå har jeg bare lyst til å date mange om gangen, finner jeg den rette så skal jeg drite i de andre jentene.

Det er slik jeg føler at jenter er mot meg. Og noen av dem sier at de er lei av bad vits og vil finne sec en good guy... Så flinke dere jenter er, gratulere dere lagde bare en ny bad bot lol

Takk for meg

PS: jeg skriver på mobilen så det er sikkert en del skrivefeil hehe.

Anonymous poster hash: 7d468...3c3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ts høres ut som en stygg fyr som mener han fortjener fitte.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ts høres ut som en stygg fyr som mener han fortjener fitte.

Gjest høres ut som en bitter kjerring som ikke kan få seg ens en gang den mest desperate pikk.

Anonymous poster hash: 95d2d...8ed

• Liker 15
Gjest Gjest
Skrevet

Gjest høres ut som en bitter kjerring som ikke kan få seg ens en gang den mest desperate pikk.

Anonymous poster hash: 95d2d...8ed

Vel, jeg holder på med typen din. Så hva forventer du egentlig?

Skrevet

Så fordi du er borti slike jenter så er automatisk alle jenter i hele verden også sånn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hvordan "leker" disse jentene med deg? De er bare ikke interessert. Deal with it.

Anonymous poster hash: 36791...275
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samma hva folk sier om jeg er stygg eller ikke, ser på meg selv som kjekk og det er alt som har noe å si. Hadde jeg vært stygg så hadde jeg ikke kommet i kontakt med noen jenter.

Ja kanskje de ikke er interessert det skjønner jeg godt, kan ikke gå i et forhold med noen som ikke er interessert... Men poenge mitt er det at de venter lenge med må møtes, selv om det er de som vil at vi skal møtes. Altså jeg vil jo ikke si alt mulig om meg selv over nettet og så plutselig ikke ha noe å snakke om når vi ska date...

Klart må man bli kjent først å bli trygge på hverandre :)

Tror jeg bare burde date mange om gangen, å dumpe de som jeg ser at det ikke kan blinnoen med, uten å måtte forklare noen ting.

• Liker 3
Skrevet

Tråden ryddet for persondebatt og spekulasjoner.

Bond, adm

Skrevet

Samma hva folk sier om jeg er stygg eller ikke, ser på meg selv som kjekk og det er alt som har noe å si. Hadde jeg vært stygg så hadde jeg ikke kommet i kontakt med noen jenter.

Ja kanskje de ikke er interessert det skjønner jeg godt, kan ikke gå i et forhold med noen som ikke er interessert... Men poenge mitt er det at de venter lenge med må møtes, selv om det er de som vil at vi skal møtes. Altså jeg vil jo ikke si alt mulig om meg selv over nettet og så plutselig ikke ha noe å snakke om når vi ska date...

Klart må man bli kjent først å bli trygge på hverandre :)

Tror jeg bare burde date mange om gangen, å dumpe de som jeg ser at det ikke kan blinnoen med, uten å måtte forklare noen ting.

Det er ingenting galt med å be flere jenter på date. Er du singel, så er du singel. Du er ikke noe snillere eller bedre menneske bare fordi du sitter og venter på svar fra en jente fremfor å gå etter en annen du liker. Du kaster bare bort din egen tid.

Be en jente ut en spesifikk dag. Dersom hun ikke kan, spor om en annen dag. Sier hun nei igjen, gå utifra at hun ikke er interessert. Hvis en jente virker interessert men sier hun ikke kan, be henne ta kontakt når hun har tid å treffe deg. Legg ballen hos henne og gå videre.

Jenter vil ikke ha 'bad guys', de vil ha selvsikre menn som er attraktive, har et liv, ikke kaster bort tid og går for det de vil ha. "Good guys" er ikke snillere enn andre, de er bare mer tafatte.

• Liker 2
Gjest Hyssingen
Skrevet

Jeg dater flere om gangen, ser ikke noe galt i det så lenge jeg ikke puler på alle sammen.

• Liker 1
Skrevet

Du snakker om jenter som om de skylder deg å være sammen med deg bare fordi du er en såkalt good guy, sorry mac, men det er ikke alt som skal til. Man må ha kjemi...uansett hvor snill eller slem du er.

INGEN skylder deg en date, og den offerrollen du påtar deg er bare klein.

Og det er ingenting galt å gå ut med flere samtidig, så lenge du kutter ut de andre når du finner noen du passer sammen med.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hvorfor er det slik at gutter ikke må såre jenter, men jenter kan leke og gjøre hva enn de vil med følelsene mine?

Jeg er veldig kjekk som jeg har hørt av alle de jeg har "datet" og mange andre sier det, og jeg er det man kaller good guy. Uansett så er det slik at jentene jeg kommer i kontakt med er litt gale etter meg hehe... Men så 1-2 dager så blir det plutselig stopp og de vil bare er venner... På starten så er jeg litt hard to Get, og jeg dater ikke flere jenter om gangen heller, føler at det er feil for meg. Men keg orker ikke og gidder ikke å bruke mer tid på å vente på den jenta jeg snakker med kan dra ut på middag eller kafé en dag det passer for henne... Går jo 1-2 uker, imellom tiden så tar jeg ikke kontakt med andre jenter.

Mandag spurte jeg en jente ut, men hun kunne ikke denne uka, og sa at det blir for mye å planlegge for neste uke... Akkurat nå har jeg bare lyst til å date mange om gangen, finner jeg den rette så skal jeg drite i de andre jentene.

Det er slik jeg føler at jenter er mot meg. Og noen av dem sier at de er lei av bad vits og vil finne sec en good guy... Så flinke dere jenter er, gratulere dere lagde bare en ny bad bot lol

Takk for meg

PS: jeg skriver på mobilen så det er sikkert en del skrivefeil hehe.Anonymous poster hash: 7d468...3c3

Er du 16 ?

Hvis du er sånn som du fremstår her så skjønner jeg at jentene bare vil være venn med deg..

Endret av Viventium
  • Liker 2
Skrevet

Det blir som om jeg skulle sagt: Hvorfor er det slik at jenter ikke må såre gutter, men gutter kan leke og gjøre hva enn de vil med følelsene mine?

Det er vel likt for begge kjønn - man skal ikke såre andre om så er jente/gutt. Det er hvertfall slik jeg er oppdratt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det blir som om jeg skulle sagt: Hvorfor er det slik at jenter ikke må såre gutter, men gutter kan leke og gjøre hva enn de vil med følelsene mine?

Det er vel likt for begge kjønn - man skal ikke såre andre om så er jente/gutt. Det er hvertfall slik jeg er oppdratt.

Problemet er at oppdragelsen forsvant når oljen kom..

Jeg ser utrolig mange mennesker som ikke eier folkeskikk..

Fri barneoppdragelse er det veldig mange som driver med..

Anonymous poster hash: 4a0ab...fc6

• Liker 3
Skrevet

Problemet er at oppdragelsen forsvant når oljen kom..

Jeg ser utrolig mange mennesker som ikke eier folkeskikk..

Fri barneoppdragelse er det veldig mange som driver med..

Anonymous poster hash: 4a0ab...fc6

Sant nok det.

Gjest .-L-.
Skrevet

Takk for meg

PS: jeg skriver på mobilen så det er sikkert en del skrivefeil hehe.

Jeg synes ikke synd på deg. Har du valgt å bare gå ut med en av gang får du ta konsekvensene av det uten å sutre. 1-2 uker er ikke så veldig lenge å vente.

Jeg synes det er litt rart at du føler at damer sårer deg ut i fra det eksempelet du skriver over her for hvis du nettopp har møtt henne kjenner du jo henne ikke og dere er i en startfase hvor man ikke har blitt glad i hverandre osv.

Du får bare gå ut med flere dersom det blir for stress å vente..

• Liker 3
Skrevet

"Bad-boy" -Det er ikke helt samme greia som filmenes bad/good-guy.....

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting galt med å be flere jenter på date. Er du singel, så er du singel. Du er ikke noe snillere eller bedre menneske bare fordi du sitter og venter på svar fra en jente fremfor å gå etter en annen du liker. Du kaster bare bort din egen tid.

Be en jente ut en spesifikk dag. Dersom hun ikke kan, spor om en annen dag. Sier hun nei igjen, gå utifra at hun ikke er interessert. Hvis en jente virker interessert men sier hun ikke kan, be henne ta kontakt når hun har tid å treffe deg. Legg ballen hos henne og gå videre.

Jenter vil ikke ha 'bad guys', de vil ha selvsikre menn som er attraktive, har et liv, ikke kaster bort tid og går for det de vil ha. "Good guys" er ikke snillere enn andre, de er bare mer tafatte.

Nå som du sier det på denne måten så høres det ganske logisk ut.

Men skal teste ut noe i 4 måned. Skal forandre personligheten min eller bare forandre meg helt å se om jeg merker noe forskjell. Det vil si å bli en player.... noe som jeg har hat muligheten til å bli en stund nå.

Kan hende jenter vil bare være venn med meg fordi jeg er "snill" men jeg skal oppdatere dere om 4 måned, blir litt kult prosjekt haha :D

AnonymBruker
Skrevet

Så fordi du er borti slike jenter så er automatisk alle jenter i hele verden også sånn?

Nei, klart er ikke alle jenter slike. Men synes at det er rart, det er en del av disse jente der ute, men som jeg alltid sier folk her på KG er mer Reasonable

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...