Gå til innhold

bagg eller koffert?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

skal til syden og har ingen koffert.. går det like greit med en bagg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo ann på hva du skal ha med deg da, og hva du skal ha med hjem igjen.

Jeg har den erfaringen med at "alt" blir ødelagt om det ligger i en bag, og jeg sverger kun til hardkofferter.

Du får ikke lånt deg en koffert da?

Gjest Myumi
Skrevet

Skal du fly vil jeg def. anbefale koffert. Har du ingen venner/familiemedlemmer som har en du kan få låne?

Skrevet

Enig med Chiquita, det er best med koffert. Den beskytter tingene dine bedre.

Gjest Chica
Skrevet

Jeg ville prøvd å fått lånt meg en koffert, eller så ville jeg tatt en stor ryggsekk om jeg ikke hadde noe i bagasjen som er knuselig. Å bære på en bag er veldig tungt. Da er det iallfall bedre med ryggsekk, selv om den heller ikke beskytter bagasjen.

Nå selger de store Samsonite-kofferter til 699 på CityBag, og den har du resten av livet regner jeg med. Du får hardplastikk-kofferter som er billigere på f.eks Obs, men Samsonite er iallfall veldig bra!

Skrevet

Alternativt: Bruk bag og kjøp deg en koffert når du kommer frem.

Vi har kjøpt alle være 4 kofferter i Spania og har spart masse penger på det. Bare pass på at du ikke kjøper de billigste av de mest innpåslitne selgerene.

Jeg kjenner forresten mange som pakker i store bager når de reiser på ferie (flesteparten er single gutter). Ta med reisestrykejern og pass på at toalettartikler er godt pakket i poser m.m., så går det sikkert greit.

• 11 måneder senere...
Gjest Caro Blue
Skrevet

Selv foretrekker jeg trillbager. De veldig komfortable og kan presses inni en trangt bagasjerom i bilen etc.

Hadde noen kofferter i hardplast og det kommer jeg aldri til å kjøpe igjen. Helt umulig å få trøkket inn i bagasjen etc med barnevogn og greier.

Kipling har veldig mange fine vet jeg. TravlePro også.

Gjest Caro Blue
Skrevet

Selv foretrekker jeg trillbager. De er veldig komfortable og kan presses inni en trangt bagasjerom i bilen etc.

Hadde en kofferter i hardplast og det kommer jeg aldri til å kjøpe igjen. Helt umulig å få trøkket inn i bagasjen etc med barnevogn og greier.

Kipling har veldig mange fine vet jeg. TravlePro også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...