AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Jeg har ei jente på 3 år som har en del hvite prikker i huden sin, hu har egentlig hatt det hele tiden men nå i det siste har det kommet flere. Både på hodet og i ansiktet. Hu har det fra før av på magen og ryggen. Et par av de stikker litt opp, imens resten er i huden. Er det noen som har eller vet om noen som har noe lignende eller Jan tenke seg hva det er for noe? Bør jeg dra til legen med det? Var hos legen i fjor sommer og da sa hu at hu skulle finne ut hva det var og ringe tilbake men hørte aldri noe. Legger ved et bilde av en av de hu har i hodet sitt. Anonymous poster hash: c0c3e...bf3
dillyduzit Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Bilde? Kan jo være noe enkelt som kalsiumcyster (milk spots).
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Glemte og legge det med. Har lagt det til nå. Den er ikke like stor som noen av de andre hu har. Men det kommer jo bare flere.. Anonymous poster hash: c0c3e...bf3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Ser ut som AIDS Anonymous poster hash: c30dd...089
t0nje Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Kan det være talgnupper? Lillebror på 11 har hatt slike på kinnene siden han var nyfødt. Selv har jeg mange slike på overarmene og det har forøvrig min far på 45 også
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Ser ut som AIDS Anonymous poster hash: c30dd...089 Det har a ikke. Anonymous poster hash: c0c3e...bf3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 Tror ikke det for de er ganske store, også er de under huden på en måte. Bortsett fra 2 av de. Anonymous poster hash: c0c3e...bf3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå