Gå til innhold

Slutten på How i met your mother SPOILER

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Følte hele serien sviktet litt når moren døde, men på den annen side var det på en måte alltid Ted og Robin.

Er både skuffet og glad.

Bare jeg som satt igjen med en intens tomhetsfølelse nå når serien er over?

Hva syntes dere om slutten?

Edit: Skriveleif

Endret av altflyter
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd at det ikke ble Barney og Robin:(

Skrevet

Jeg gråt en skvett da Barney og Robin gikk fra hverandre. Tomt når den var slutt ja.
Vet ikke helt hva jeg syntes om slutten.. Likte den, men allikevel var den teit.

Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg syns slutten var tåpelig. Hva var det for noe? Jeg ser jo poenget for hele veien har det vært Robin og Ted som de har snakket om. Den ene har vært ulykkelig forelsket i den andre, men da har den ene vært opptatt også omvendt. Jeg forestilte meg at det skulle være Ted og moren. Bryllupet varte jo i en evighet, mens de siste årene bare forsvant i løp av sekunder. Plutselig var Barney og Robin skilt. Plutselig var moren dø (hva døde hun av, når døde hun i historien?).

• Liker 1
Skrevet

synes slutten var kjempebra! Det forklarer hvorfor historien startet dagen de møtte Robin. Tristeste med slutten var at Robin hadde vært alene siden hun skilte seg fra Barney.. og at Ted hadde vært alene i 6 år. Trist at de ikke kunne finne tilbake til hverandre før de var 50, og halve livet var over. snufs.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ungene nevner at moren døde 6 år siden, og siden fortellingen skjer i år 2038, gir det oss 2032. Hva hun døde av vil nok forbli mysterium.

Anonymous poster hash: a6bc8...cb2
AnonymBruker
Skrevet

Skuffende! Skulle jo være ted og mora til slutt!

Anonymous poster hash: a1ee7...301

Skrevet

synes slutten var kjempebra! Det forklarer hvorfor historien startet dagen de møtte Robin. Tristeste med slutten var at Robin hadde vært alene siden hun skilte seg fra Barney.. og at Ted hadde vært alene i 6 år. Trist at de ikke kunne finne tilbake til hverandre før de var 50, og halve livet var over. snufs.

Jeg er enig. Elsket slutten. Jeg synes det var rørende og realistisk. Jeg tror Tracy aboslutt var Teds "store kjærlighet", men det er fint at han endelig etter seks år kan move on og bli sammen med Robin igjen. Jeg håpet alltid på de to. :)

Jeg synes også veldig synd på Robin de årene hun var alene, det virket veldig ensomt, selv om hun fokuserte mye på karriere, slik hun alltid ville.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig. Elsket slutten. Jeg synes det var rørende og realistisk. Jeg tror Tracy aboslutt var Teds "store kjærlighet", men det er fint at han endelig etter seks år kan move on og bli sammen med Robin igjen. Jeg håpet alltid på de to. :)

Jeg synes også veldig synd på Robin de årene hun var alene, det virket veldig ensomt, selv om hun fokuserte mye på karriere, slik hun alltid ville.

Veldig vakkert at Ted fikk sine barn, mens Robin fikk sin karriere. De fikk begge de tingene de ønsket seg mest, men som den andre ikke kunne gi dem. Rørende, fint, trist.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns slutten var tåpelig. Hva var det for noe? Jeg ser jo poenget for hele veien har det vært Robin og Ted som de har snakket om. Den ene har vært ulykkelig forelsket i den andre, men da har den ene vært opptatt også omvendt. Jeg forestilte meg at det skulle være Ted og moren. Bryllupet varte jo i en evighet, mens de siste årene bare forsvant i løp av sekunder. Plutselig var Barney og Robin skilt. Plutselig var moren dø (hva døde hun av, når døde hun i historien?).

Hun døde i år 2024. Hva hun døde av fikk vi ikke vite, men hun var alvorlig syk i 6mnd-1år.

Anonymous poster hash: 594d5...4b7

AnonymBruker
Skrevet

Ungene nevner at moren døde 6 år siden, og siden fortellingen skjer i år 2038, gir det oss 2032. Hva hun døde av vil nok forbli mysterium.

Anonymous poster hash: a6bc8...cb2

Nei, året er 2030. Moren døde 2024.

Anonymous poster hash: 594d5...4b7

Skrevet

Jeg likte ikke slutten! Mest fordi jeg alltid heiet på Barney og Robin, men også fordi moren døde. Not cool.....

Skrevet

Jeg tror jeg satt mer igjen med et stort savn da House var over.

Når det kom til denne avslutningen så meeh. Greit nok og nok en episode jeg slipper å holde styr med :-p

Skrevet

Hadde litt blandede følelser jeg. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg likte slutten eller ikke. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...