AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Sett episoden som gikk i USA i går? Virker jo som moren dør????!!!!Anonymous poster hash: ea2c4...6a1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Ja det slo meg også. trist Anonymous poster hash: 46312...610 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Har googlet det og virker som fansen virkelig tror dette er slik det vil ende. Anonymous poster hash: ea2c4...6a1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Hvorfor tror dere det ut fra episoden i går? Fikk ikke ett inntrykk av det :-/Anonymous poster hash: d6823...13f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Fordi historien til Ted ender med at moren til Robin dukker opp i bryllupet og The Mother reagerer med at det ikke er noe big deal og sier "hvilken mor kommer ikke i sin egen datters bryllup?" og da begynner Ted å grine og ser på moren med sånne triste hundeøyne og da begynner moren og snakke om noe random for å bedre stemningen. Bare google "does the mother dies" og les alle hintene vi har fått gjennom serien. Anonymous poster hash: ea2c4...6a1
missdior Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Ja, jeg begynte å lure på det jeg også! Det hadde jo passa bra, for da kan Ted og Robin finne sammen igjen.... Synes dere også at denne sesongen egentlig er litt for mye av det gode? Alt er så langdrygt, følger egentlig bare med fordi jeg har sett resten. Når moren ble avslørt så var det ikke så gøy lenger, og bryllupet til Robin og Barney skjer jo aaaaaldriiiiii, boooring. Eneste som virkelig har vært gøy var når de "gjennomførte" Weekend at Barneys Ble så trist da det ikke var sant!
Gjest Kokkosnøtta Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 (endret) aa Endret 23. august 2014 av Kokkosnøtta
Gjest Linaria Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Jeg er så lei av denne serien nå, men etter så mange år må jeg liksom så hvordan det slutter. Tror mange føler det sånn. Og hvis moren dør blir det jo ENDA mer rolig pianomusikk og klassisk gitar. Jeg orker ikke flere slike øyeblikk. Vil ha mer humor! Endret 5. mars 2014 av Linaria
venus_ Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Nei, så trist! Nå når Ted endelig også er lykkelig, også skal det ende sånn.. Men forøvrig er jeg veldig glad for det ikke er en typisk "alt blir bra til slutt"-ending på serien.
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Sett episoden som gikk i USA i går? Virker jo som moren dør????!!!!Anonymous poster hash: ea2c4...6a1 Det er ingenting i den episoden som tilsier at moren skal dø. Det at Ted begynte og grine fordi hun sa " what mother would not be at her daughters wedding" eller noe i den duren der betyr ikke at hun dør eller er død
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Enig. Denne sesongen har bare vært fylt med tullete, meningsløse episoder som ikke har dratt serien fremover. Føler ikke at det som har skjedd i sesong 9 har hatt betydning for historien. Spent på hva som skjer videre nå! Tipper moren dør, det samme med Barney, også finner Ted og Robin tilbake til hverandre når de blir eldre. Gjerne etter at Ted er ferdig med å fortelle historien til barna. Ser for meg at siste scene er Ted, Robin, Lily og Marshal som sitter gamle sammen på verandaen og spiller brettspill og drikker lemonade. Selv om jeg for min del er skikkelig ferdig med T og R, og føler ikke at de er ment2B som med andre par typ Ross og Rachel, Blair og Chuck og Carrie og Big. Man heier liksom ikke på Ted og Robin. Jeg tror den store feilen er at de har lagt 24 episoder som bare skal være over 2 dager.
venus_ Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Det er ingenting i den episoden som tilsier at moren skal dø. Det at Ted begynte og grine fordi hun sa " what mother would not be at her daughters wedding" eller noe i den duren der betyr ikke at hun dør eller er død Men hvorfor skulle han begynne å grine over det hvis hun ikke skal dø?
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 Men hvorfor skulle han begynne å grine over det hvis hun ikke skal dø? Det kan ha vært hans egen mor som er død. Selv sakt er det mulig at moren er død. Men for meg er det ingenting i den scene som tilsier at mora til barna til Ted er død-
Gjest Kokkosnøtta Skrevet 5. mars 2014 #14 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Det kan ha vært hans egen mor som er død. Selv sakt er det mulig at moren er død. Men for meg er det ingenting i den scene som tilsier at mora til barna til Ted er død- aaa a Endret 23. august 2014 av Kokkosnøtta 1
venus_ Skrevet 5. mars 2014 #15 Skrevet 5. mars 2014 Det kan ha vært hans egen mor som er død. Selv sakt er det mulig at moren er død. Men for meg er det ingenting i den scene som tilsier at mora til barna til Ted er død- Det var det jeg og tenkte før jeg leste denne tråden. Men det stemmer ikke overens med det som er temaet, altså "what mother would not be at her daughters wedding".
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. mars 2014 #16 Skrevet 5. mars 2014 Hvis det er moren til Ted som er død og ikke fikk sett hans bryllup er det jo veldig rart og ufølsomt av The Mother å bare snakke om noe helt annet mens han gråter. Det var jo tydelig at hun prøvde å spore av samtalen. Og en annen ting er at moren sier hun er redd for at Ted skal leve i firtiden fremfor å se fremover. Jeg tror moren dør. Vist det er slik at moren faktisk dør så vil jeg mener at de siste 9 årene med HIMYM har vært totalt bortkastet og at det vil være på lik linje med hvordan de sluttet med Roseanne ( Roseanne har kanskje den mest idiotiske avslutning på en serie som noen gang er laget. )
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. mars 2014 #17 Skrevet 5. mars 2014 Det var det jeg og tenkte før jeg leste denne tråden. Men det stemmer ikke overens med det som er temaet, altså "what mother would not be at her daughters wedding". Ted har en søster
venus_ Skrevet 5. mars 2014 #18 Skrevet 5. mars 2014 Vist det er slik at moren faktisk dør så vil jeg mener at de siste 9 årene med HIMYM har vært totalt bortkastet og at det vil være på lik linje med hvordan de sluttet med Roseanne ( Roseanne har kanskje den mest idiotiske avslutning på en serie som noen gang er laget. ) Hvorfor det?
venus_ Skrevet 5. mars 2014 #19 Skrevet 5. mars 2014 Ted har en søster Kan være det var det poenget var, men synes det er rart at om de fire siste episodene skal handle om at Teds mor dør.
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. mars 2014 #20 Skrevet 5. mars 2014 Så lenge jeg får se ring-bjørnen snart er jeg fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå