AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Jeg merker at jeg må komme meg bort litt, og tenker å ta meg en tur i påsken. Noen som har tips til hvor jeg kan dra? Vil dra et sted der våren er godt i gang, det er koselig, ikke for stressende, men samtidig et rikelig utvalg av butikker og hyggelige cafeer! Noen som har forslag? Anonymous poster hash: 76b3a...c63
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Vi var i Praha en påske og det var kjempekoselig Butikkene var åpne, flott vårvær (var faktisk ganske varm der!), i tillegg hadde de et slags påskemarked midt i byen som solgte fantastisk mye flott påskepynt. Mange koselige cafeer også Anonymous poster hash: a8183...e60
cxmxllx Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Jeg og samboeren var i Paris i påsken i fjor, det var en veldig fin tur, med mye å gjøre, shopping, museer, restauranter o.l. Det eneste minuset var at det var litt kaldt, men så er jeg en frysepinn og da Året før der var vi i Dublin, og det er en av de beste turene vi har hatt. Utrolig koselige folk, mye å se og temperaturen var veldig fin I år skal vi til Venezia, vet ikke helt hva som venter der, men det er rundt 20 grader, så vi gleder oss God tur
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Anbefaler Paris, vakker by !Anonymous poster hash: 71ba7...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 LONDON <3 beste byen i verden! Anonymous poster hash: 9053a...a67
Wonders Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Katolske land er alt stengt. Alt av viktighet. Tyskland og Nederland er vel flott.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå