Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker at jeg må komme meg bort litt, og tenker å ta meg en tur i påsken. Noen som har tips til hvor jeg kan dra? Vil dra et sted der våren er godt i gang, det er koselig, ikke for stressende, men samtidig et rikelig utvalg av butikker og hyggelige cafeer! Noen som har forslag?

Anonymous poster hash: 76b3a...c63
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Malmö

Anonymous poster hash: 48689...7b0

AnonymBruker
Skrevet

Vi var i Praha en påske og det var kjempekoselig :) Butikkene var åpne, flott vårvær (var faktisk ganske varm der!), i tillegg hadde de et slags påskemarked midt i byen som solgte fantastisk mye flott påskepynt. Mange koselige cafeer også :)

Anonymous poster hash: a8183...e60
Skrevet

Jeg og samboeren var i Paris i påsken i fjor, det var en veldig fin tur, med mye å gjøre, shopping, museer, restauranter o.l. Det eneste minuset var at det var litt kaldt, men så er jeg en frysepinn og da :P

Året før der var vi i Dublin, og det er en av de beste turene vi har hatt. Utrolig koselige folk, mye å se og temperaturen var veldig fin :)

I år skal vi til Venezia, vet ikke helt hva som venter der, men det er rundt 20 grader, så vi gleder oss :)

God tur :)

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Paris, vakker by !

Anonymous poster hash: 71ba7...5b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

LONDON <3 beste byen i verden!

Anonymous poster hash: 9053a...a67
Skrevet

Nice, Budapest, Paris eller Roma:)

Skrevet

Katolske land er alt stengt. Alt av viktighet. Tyskland og Nederland er vel flott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...