Gå til innhold

utslett eller bitt på barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ungen på 2 år har i to uker hatt utslett med småprikker som ikke har klødd noe særlig, men det har vært så å si borte. I dag kom han hjem med store kløenes prikker. På størrelse med en lillenegl frå håndleddet og oppover. Men senere på kvelden så har det blitt parvis med tre prikker i en trekant oppover hånda. Hva kan det være? Skrekken er sengedyr....

Anonymous poster hash: 48720...c2b

Anonymous poster hash: c1f6d...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fuglelopper? Jeg får store kløende prikker som ligner elveblest av bitt fra fuglelopper. Og disse småbeistene er allerede våknet for våren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke allergisk for et eller annet da ? Snart hver husstand i hele Oslo og også store deler av resten av landet er også invadert av pelsbiller. Disse bosetter seg i tekstiler, legger egg her og spiser av disse. (søk på pelsbille/vestkantbille/majorstubillen). Hvis det er noe som sitter i klærne, så kan dette være en mulighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også tippe vannkopper eller fuglelopper.

I fjor ble jeg bitt av fuglelopper, og det så virkelig ille ut. Store røde klumper OVERALT. og de klødde noe helt sinnsykt.



Anonymous poster hash: b1d04...f40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

De er ikke væskefylt, bare røde.

Anonymous poster hash: c1f6d...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her

Vi er ikke i fra Oslo området, og tipper resten av familien ville ha blitt bitt om det var den billa. Dette dukket opp i barnehagen og jeg begynner å lure på om det er fuglelopper. Er jo tiden for det. Har aldri vært borti det selv og det ligger veldig lite bilde på nett om hvordan bittene ser ut.

Anonymous poster hash: c1f6d...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google fuglelopper og se om det ligner :-)

Du hadde gjort det ja :-)

Endret av charactouy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...