AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #21 Skrevet 6. april 2014 Jeg synes du gir henne all makten. Hvis jeg var deg ville jeg ikke tatt noe som helst initiativ mer, men bare svart på hennes henvendelser (og ikke gjør henne tjenester) i en vennlig tone. Gi henne inntrykk av at du har avskrevet henne som potensiell kjæreste, men bare ser på henne som bekjent/venn. Anonymous poster hash: 5fff3...c6c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #23 Skrevet 6. april 2014 Ba hun deg om en tjeneste tilfeldigvis? Nei. Hun delte en link ang en felles interesse vi har. Jeg synes du gir henne all makten. Hvis jeg var deg ville jeg ikke tatt noe som helst initiativ mer, men bare svart på hennes henvendelser (og ikke gjør henne tjenester) i en vennlig tone. Gi henne inntrykk av at du har avskrevet henne som potensiell kjæreste, men bare ser på henne som bekjent/venn. Anonymous poster hash: 5fff3...c6c Har prøvd samme metode tidligere. Da ender det som regel opp med at hun finner en ny. Har snakket med flere etter slikt har skjedd, og svaret er det samme "Trodde ikke du var interessert, hvorfor tok du ikke kontakt når du var interessert?" De har mistet interessen så snart jeg slutter å ta kontakt, og mener jeg burde hvert mer direkte. Har ikke noen plan om å gå i samme "fellen" igjen. Men skjønner jo at jeg ikke kan plage henne heller, har kuttet kontakten i noen dager. Møter henne i morgen, så får se om jeg plukker opp de samme signalene som tidligere Mann 31 Anonymous poster hash: 4eefc...085
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #24 Skrevet 6. april 2014 Sånn at hun kan si "du sa jo at du bare ville være venner" når han prøver seg? Sorry for off topic, men du må lese kjærlighetsnovellen Åffårno har skrevet om deg http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=826185&page=2#entry14247411Anonymous poster hash: e9ae9...6c7
Gjest Lincoln Skrevet 6. april 2014 #25 Skrevet 6. april 2014 Sorry for off topic, men du må lese kjærlighetsnovellen Åffårno har skrevet om deg http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=826185&page=2#entry14247411Anonymous poster hash: e9ae9...6c7 Nå ble jeg litt forelska!
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #26 Skrevet 9. april 2014 Ts her igjen. Tror ting går i riktig retning eneste jeg er litt skeptisk til er at hun aldri stiller noen spørsmål. Hun starter ofte samtalen, men ingen spørsmål om hverken meg eller andre ting. Er ikke det et litt dårlig tegn? Anonymous poster hash: 4eefc...085
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #27 Skrevet 10. april 2014 Jeg var som henne, skremt fra tidligere. Traff verdens mest tålmodige mann.. han viste meg at han virkelig brydde seg om meg og presset aldri på.. startet veldig forsiktig. Beste erfaringen jeg noensinne har hatt! Lykke til! Anonymous poster hash: 8287a...233 Livet er for kort til at man skal jobbe seg i hjel for å overbevise en annen om at en er den rette for vedkommende! Anonymous poster hash: 004dc...0ad
Gjest Leo Nardo Skrevet 11. april 2014 #28 Skrevet 11. april 2014 Aldri, jeg repeterer, ALDRI, spør en kvinne om "hun vil bli med på en spasertur eller noe sånt". Les det jeg skrev her om å invitere jenter inn i livet ditt: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=827856&p=14268218 Vær konkret og bestemt om hva du ønsker skal skje og ikke prøv å snike deg inn bakveien ved å late som om du ikke har romantiske intensjoner for å så overfalle henne med et kyss ved en senere anledning. To konkrete eksempler fra mitt eget liv: - En ung pike jeg møtte like før jul i 2013. Hun virket ikke superinteressert, men svarte alltid på meldinger og virket glad for å høre fra meg. Inviterte henne med ut en gang og hun sa at hun hadde lyst, men at det ikke passet den dagen. Inviterte henne ut en gang litt senere helt på sparket samme dag, men hun var på venninnekveld. Fikk egentlig ikke svar på den siste meldingen. Tok ikke kontakt med henne. Litt over en uke senere svarte hun på den siste meldingen og sa at hun gjerne ble med på en brus en dag. - Hun jeg møter nå om dagen. Vi var først ute sammen en gang. God stemning. Så inviterte jeg henne med ut igjen og hun var noe avvisende. Jeg sa at invitasjonen fortsatt sto ved lag ved en annen anledning. Hørte ikke fra henne på en uke, tok heller ikke kontakt og trodde egentlig det var over, men så inviterte hun meg med ut igjen. Det eneste du trenger å gjøre er å invitere kvinner i livet ditt. Så lenge du er konkret, så vet hun hva du ønsker og det er opptil henne hva hun vil gjøre med invitasjonen. Det er ofte slik at kvinner trenger litt tid og plass, så ikke vær redd for å gi de det. Mange ganger er det det eneste rette og ved å prøve hardere ender du opp med å bare skyve henne enda lenger vekk fra deg. Om hun sier nei, er det alltid en annen kvinne du kan invitere inn i livet ditt. Er ikke verden en vakker plass? 1
Marie90 Skrevet 11. april 2014 #29 Skrevet 11. april 2014 Aldri, jeg repeterer, ALDRI, spør en kvinne om "hun vil bli med på en spasertur eller noe sånt". Les det jeg skrev her om å invitere jenter inn i livet ditt: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=827856&p=14268218 Vær konkret og bestemt om hva du ønsker skal skje og ikke prøv å snike deg inn bakveien ved å late som om du ikke har romantiske intensjoner for å så overfalle henne med et kyss ved en senere anledning. To konkrete eksempler fra mitt eget liv: - En ung pike jeg møtte like før jul i 2013. Hun virket ikke superinteressert, men svarte alltid på meldinger og virket glad for å høre fra meg. Inviterte henne med ut en gang og hun sa at hun hadde lyst, men at det ikke passet den dagen. Inviterte henne ut en gang litt senere helt på sparket samme dag, men hun var på venninnekveld. Fikk egentlig ikke svar på den siste meldingen. Tok ikke kontakt med henne. Litt over en uke senere svarte hun på den siste meldingen og sa at hun gjerne ble med på en brus en dag. - Hun jeg møter nå om dagen. Vi var først ute sammen en gang. God stemning. Så inviterte jeg henne med ut igjen og hun var noe avvisende. Jeg sa at invitasjonen fortsatt sto ved lag ved en annen anledning. Hørte ikke fra henne på en uke, tok heller ikke kontakt og trodde egentlig det var over, men så inviterte hun meg med ut igjen. Det eneste du trenger å gjøre er å invitere kvinner i livet ditt. Så lenge du er konkret, så vet hun hva du ønsker og det er opptil henne hva hun vil gjøre med invitasjonen. Det er ofte slik at kvinner trenger litt tid og plass, så ikke vær redd for å gi de det. Mange ganger er det det eneste rette og ved å prøve hardere ender du opp med å bare skyve henne enda lenger vekk fra deg. Om hun sier nei, er det alltid en annen kvinne du kan invitere inn i livet ditt. Er ikke verden en vakker plass? Er enig i alt dette faktisk. Men hvorvidt noen skal forsoke hardere er jo individuelt - det kommer an på hvor de står i utgangspunktet. Jeg ville gjort som du sier - inviter en jente ut på en reell date (presist, tid og sted). Dersom hun sier hun er opptatt, kan du prove igjen senere. Men dersom du får nei igjen, er det rimelig å anta at hun ikke er opptatt men er uinteressert. Det eneste å gjore da er å legge ballen hos henne, "si ifra hvis du vil finne på noe". Ikke kontakt henne etter det. Det kommuniserer at du ikke er interessert i å jakte på en kvinne som er uinteressert (fordi du har bedre ting å gjore) men dersom hun mot formodning var opptatt begge ganger du spurte så er det en åpning for å treffes på hennes initiativ. Husk at folk kan vaere genuint opptatt. Og mange jenter venter på et nytt initiativ som tegn på reell interesse, ikke bare at han "kunne tenke seg å hooke up". Hvis hun mot formodning skulle spille hard to get, så har hun i det minste laert sin lekse i etterkant - avviser man en fyr to ganger på rad så vil han trekke seg unna (med mindre han er desperat og da er han uinteressert uansett).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå