Gå til innhold

She's not that into me?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt råd. Har over lengre tid hvert singel uten å finne den "rette". For en tid tilbake møtte en fantastisk dame. Jeg føler selv vi har funnet tonen, og har ved flere anledninger møttes blant venner for å se film/brettspill osv. Vi har flørtet en del når vi har møttes, og flørten har fortsatt på facebook. Her om dagen tok jeg mot til meg (under en samtale på facebook) og spurte om hun ville være med på en spasertur eller noe, for å bli bedre kjent. Hun logget da av facebook, og svarte ikke på meldingen før 8-9timer senere. Hun forteller da at hun får angst av date, og hun har tidligere snakket om at hun er "skadet" (Fra tidligere forhold). Jeg svarte på meldingen med nytt spørsmål, om å kanskje gjøre noe annet. Denne svarte hun ikke på i det hele tatt.

Nå er det to dager siden den siste meldingen, fortsatt ingenting.

Spørsmålet mitt er vel egentlig om jeg bare skal gå videre med livet mitt? Eller er det normalt at damer bruker dager/uker på å svare?

Mann 31

Anonymous poster hash: 3a1fe...b5d

Anonymous poster hash: 3a1fe...b5d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi hun litt tid, dersom hun er "skadet" fra å date, så kan det hende hun blir litt "å nei, en ny date!" Hva med å si at du skal gå en tur somewhere og gjerne vil ha hun med, helt uformelt? Jeg hadde hvertfall satt pris på noe ala "Beklager for de siste mld om det gjorde deg utilpass, jeg skal hvertfall gå tur ved sognsvann til helgen om du vil være med, helt uformelt".

Good luck chuck.

• Liker 2
Skrevet

Vent til hun tar kontakt igjen. Så ja, gå videre i mellomtiden. Om du er veldig interessert i henne, så venter du uten å mase. Men du kan jo selvsgt ikke vente i evigheter;) Men gi henne litt tid ;)

Gjest miora
Skrevet

Hun skriver at hun har et stort problem med å date. Jeg tror at dersom du skal ha en sjanse, bør du vise henne at du ikke vil henne noe vondt (dersom du ikke vil det, da) og at du er trygg. Og ikke mase. Du kan si ting som at "Jeg forstår at dette er vanskelig for deg. Men jeg vil virkelig bli kjent med deg, fordi jeg liker deg godt. Du må gjerne ta det i ditt tempo, men nå vet du at tilbudet står i alle fall :)". Eller noe i den duren, kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun bare ikke er klar for å date?

Anonymous poster hash: a6a0c...737
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

si at det ikke trenger være date da.. at du bare uformelt har lyst til å henge litt og bli litt kjent... sånn at hun ikke føler noe press

Anonymous poster hash: c93c0...c3e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var som henne, skremt fra tidligere. Traff verdens mest tålmodige mann.. han viste meg at han virkelig brydde seg om meg og presset aldri på.. startet veldig forsiktig. Beste erfaringen jeg noensinne har hatt!

Lykke til!

Anonymous poster hash: 8287a...233
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Her kom det mye bra! :)

Jeg spurte ikke om noen date, var bare snakk om å gå en liten tur. Bor i en liten bygd, så utvalget er ikke akkurat overveldende. Når det dukker opp noen som hun her så vil jeg gjerne gjør de rette tingene. Typisk meg å ta mageplask, satser alltid på "feil" mennesker. :murvegg:

Har ingen hastverk med familiestiftelse osv, og blir sjelden forelsket. Hun ser dog ut til å ha snudd den trenden :)

Jeg var som henne, skremt fra tidligere. Traff verdens mest tålmodige mann.. han viste meg at han virkelig brydde seg om meg og presset aldri på.. startet veldig forsiktig. Beste erfaringen jeg noensinne har hatt!

Lykke til!

Anonymous poster hash: 8287a...233

Har du noen tips til hvordan jeg kan gå frem? Nå har jeg jo på en måte allerede maset føler jeg. Og hvor lenge burde jeg eventuelt vente før jeg tar kontakt igjen?

Mann 31

Anonymous poster hash: 4eefc...085
AnonymBruker
Skrevet

Det er så vanskelig å gi råd når man ikke vet hvordan hun er, eller hvordan du er.

At jeg er på en bestemt måte trenger ikke bety at hun tenker likt som meg, men jeg skal prøve:

Jeg får helt hetta av "date". Bokstavelig talt kjenner jeg at jeg kveles. Men om hun flørter tilbake med deg på Facebook og lignende, så er hun vel litt interessert?

Greia med dating er at det ofte kan bli skikkelig kleint og teit. Så påtatt og planlagt.

Det er DET jeg får hetta av, samt at det plutselig liksom forventes noe av meg.

Om du skriver det en foreslo over her; á la "Mente ikke å få deg til å føle deg utilpass! Jeg pleier uansett å gå en del turer til ***** så jeg lurte bare på om du ville være med. Du får heller si ifra om du har lyst til det en dag! Vi snakkes" - da er du verken på kne eller "venter på henne" - for det ville i mitt tilfelle vært avtennende. Altså: jeg liker ikke å vite at en mann venter på meg / tilpasser seg meg. Liker en mann som vet hva HAN vil, og som inviterer meg til å ta en del av det, om du skjønner?

Gjentar for siste gang: det er MEG. Kanskje hun ikke er slik i det heeeele tatt.

Ville dog ikke mast uansett, når hun så tydelig ikke svarer.

Anonymous poster hash: eb047...657
AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler IKKE dating, syntes det er überkleint. Får helt fnatt når en gutt spør om vi skal spise middag osv. NEI TAKK... De jeg har vært sammen med, har jeg blitt sammen med fordi vi har møttes gjennom felles venner eller i skolesammenheng, og bare "hengt" sammen med venner, blitt godt kjent, så har vi "hengt" sammen bare oss to etterhvert. Jeg får hetta av å skulle gå tur alene med en fyr jeg egentlig ikke kjenner så godt også, for føler at da blir det veldig press på meg. Foretrekker å gjøre ting sammen med andre i begynnelsen. Er jo hyggelig å bli invitert på middag, men.. jeg bare fikser det ikke!

Anonymous poster hash: 4db25...ecb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hørt noe fra henne, men skal ta med meg tipsene! :)

krysser fingrene og håper på det beste :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sånn, og det som funker på meg er at fyren tar det helt med ro, at vi finner på en god del som venner, eventuelt litt alkohol inn i bildet, og så blir jeg med ett mye mer åpen for at det skal bli noe mer - hvis han fanger interessen min.

Anonymous poster hash: 8d82b...ed0
AnonymBruker
Skrevet

Her kom det mye bra! :)

Jeg spurte ikke om noen date, var bare snakk om å gå en liten tur. Bor i en liten bygd, så utvalget er ikke akkurat overveldende. Når det dukker opp noen som hun her så vil jeg gjerne gjør de rette tingene. Typisk meg å ta mageplask, satser alltid på "feil" mennesker. :murvegg:

Har ingen hastverk med familiestiftelse osv, og blir sjelden forelsket. Hun ser dog ut til å ha snudd den trenden :)

Har du noen tips til hvordan jeg kan gå frem? Nå har jeg jo på en måte allerede maset føler jeg. Og hvor lenge burde jeg eventuelt vente før jeg tar kontakt igjen?

Mann 31

Du må legge frem det mye mer casual.

Helst bør du satse på å henge med henne sammen med noen andre først, og så bli bare dere to etter hvert. Glidende overganger og lite oppstilt "nå skal vi gå en tur for å bli bedre kjent" er nok det som skal til, hvis du er en hun kan få følelser for.

Anonymous poster hash: 8d82b...ed0

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Si at du ikke mente at dere skulle offisielt date, men henge sammen som venner og bli bedre kjent uten forpliktelser.

Gjest .-L-.
Skrevet

Ville gått videre, hun gidder ikke engang å svare deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hun tok kontakt i dag, dog om en helt annen ting :P

Så jeg aner ikkje, virker jo som hun vil ha kontakt om ikke annet.

Tror jeg bare må ta tiden til hjelp :)

Mann 31

Gjest Lincoln
Skrevet

Si at du ikke mente at dere skulle offisielt date, men henge sammen som venner og bli bedre kjent uten forpliktelser.

Sånn at hun kan si "du sa jo at du bare ville være venner" når han prøver seg?

Gjest Lincoln
Skrevet

Hun tok kontakt i dag, dog om en helt annen ting :P

Så jeg aner ikkje, virker jo som hun vil ha kontakt om ikke annet.

Tror jeg bare må ta tiden til hjelp :)

Mann 31

Ba hun deg om en tjeneste tilfeldigvis?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...