Gå til innhold

Kun en sexpartner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jeg jente på 21 år, har kun hatt et ordentlig forhold og kun hatt sex med han, vi er fortsatt sammen nå etter 6 år og har det kjempebra.

Men i det siste har jeg plutselig begynt å fantasere om hvordan det hadde vært å ha sex med noen andre.. Kommer aldri til å være utro og vil absolutt ikke at forholdet skal ende. Men alikevell føler jeg meg "skitten" og slem som fantaserer og tenker på hvordan det hadde vært å kjenne en annens kuk inni meg.

Noen andre her som kun har hatt sex med en person eller som fantaserer litt om sex med andre?

Anonymous poster hash: 8be25...50d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe skittent eller slemt. Du elsker jo fortsatt kjæresten din. :)

Det er helt normalt det du opplever. Men så lenge du vet at du aldri ville kunne gjøre din kjære noe vondt så er ditt hjerte jo fortsatt fullt av omtanke og kjærlighet.

Anonymous poster hash: a1fce...3ea
  • Liker 3
Skrevet

Hvem er det som har gitt deg den snodige ideen om at du er "skitten" og slem fordi du tenker dette?

AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste var også sånn, ente med hun var utro..Så fant hun ut at jeg var best i sengen, og han hun var utro med hadde en liten penis så hun synes jeg har stor nå :fnise:

Vært sammen i 5 år, det er ca 6 måneder siden hennes hyrdestund...Vi ble enige og glemme det då hun angret veldig :jolie:

Men hallo jente, du finnes ikke skitten fordi du fantaserer, det er helt normalt for oss mennesker og fantasere om andre, vi er "Dyr" det er vel ikke meningen at vi bare skal ha en sex partner hele livet :P men for all del, ikke vær utro vertfall ;)

Anonymous poster hash: 7d7de...c3d
AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste var også sånn, ente med hun var utro..Så fant hun ut at jeg var best i sengen, og han hun var utro med hadde en liten penis så hun synes jeg har stor nå :fnise: Vært sammen i 5 år, det er ca 6 måneder siden hennes hyrdestund...Vi ble enige og glemme det då hun angret veldig :jolie: Men hallo jente, du finnes ikke skitten fordi du fantaserer, det er helt normalt for oss mennesker og fantasere om andre, vi er "Dyr" det er vel ikke meningen at vi bare skal ha en sex partner hele livet :P men for all del, ikke vær utro vertfall ;)Anonymous poster hash: 7d7de...c3d

TS her. Hehe så bra det ihvertfall endte godt for dere til tross for hva hun gjorde mot deg da :)

Og ja..det er nok helt normalt, men er bare at jeg føler meg slem mot han når jeg tenker sånn.. Og NEI jeg skal ikke være utro ;)

Anonymous poster hash: 8be25...50d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er straks 21 år og har vært sammen med kjæresten i 5 år, jeg vil tilbringe resten av mitt liv med han. Vi har bare hatt sex med hverandre. Greit å være nygsjerrig, så lenge det kun blir med tanken tenker jeg :)

Anonymous poster hash: 996f8...a9d
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er straks 21 år og har vært sammen med kjæresten i 5 år, jeg vil tilbringe resten av mitt liv med han. Vi har bare hatt sex med hverandre. Greit å være nygsjerrig, så lenge det kun blir med tanken tenker jeg :)

Anonymous poster hash: 996f8...a9d

du er 21 og de fleste som har kjæreste tenker jo at det skal være dem for alltid. men det er ofte ikke realiteten. just sayin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...