AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #21 Skrevet 2. april 2014 Og du har ikke fått med deg stort så langt… Skremmende! Anonymous poster hash: c5ff0...0f8 det er ikke eiendomsmegling jeg studerer hvis det er det du mener... Anonymous poster hash: 48bf1...d37 1
Lea2 Skrevet 2. april 2014 #22 Skrevet 2. april 2014 Dette med boligkjøp er noe man lærer etter hvert... og helst ikke før man skal kjøpe sin egen bolig. Hva som er lønnsomt kommer ofte an på hvor man bor og hvor langsiktig man tenker. Fatter ikke at man må blande kortene her og kritisere folk for å spørre om ting. Det er da dette et forum er til. 3
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 2. april 2014 #23 Skrevet 2. april 2014 Men har du vert i kontakt med banken for å høyre om dei er villig til å gi deg lån der fellesgjelda er så høg? Banken min fraråda meg sterkt å kjøpe ein leilighet der fellesgjelda er høgare enn 300.000.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #24 Skrevet 2. april 2014 Men har du vert i kontakt med banken for å høyre om dei er villig til å gi deg lån der fellesgjelda er så høg? Banken min fraråda meg sterkt å kjøpe ein leilighet der fellesgjelda er høgare enn 300.000. banken jeg var i regnet ikke med fellesgjelda og dermed er det at det står den er perfekt for studenter fordi de bare går ut fra kjøpsprisen på 290 000kr.. men jeg har regnet litt på det og gått bort fra denne leiligheten både pga utgiftene når avdragene begynner å løpe og pga tilbakemelding jeg har fått her angående leilighetene der langs stakkevollvegen i det borettslaget med lav kjøpspris og stor fellesgjeld... derfor jeg gikk over til den andre leiligheten med selveie. Anonymous poster hash: 48bf1...d37
Gjest Ciegus Skrevet 2. april 2014 #25 Skrevet 2. april 2014 Og du har ikke fått med deg stort så langt… Skremmende! Anonymous poster hash: c5ff0...0f8 Hva er det egentlig du tror man lærer i løpet av 1. året på økonomi? Å sette opp et resultatregnskap, en balanse, lære å derivere, integrere, basic rettslære, nyttefunksjoner og mikroøk. er ikke akkurat ting som hjelper en så VELDIG når man skal kjøpe bolig... 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå