Gå til innhold

oi har jeg gjort noe dumt?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

skal reise til kypros om noen dager og vil ha sol og varme og varmt vann... men så hører jeg at det ikke er det så tidlig på året der nede..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Temperaturer på Kypros Juni mnd. i følge Saga Solreiser:

Dag 30

Natt 17

Vann 23

Soltimer 12

Dette må da være varmt nok. Jeg var en gang på Kypros i juli. Jeg syntes det var for varmt da. Vil anbefale dere å leie bil og kjøre til små landsbyer og andre byer, feks Nicosia. Strendene ved Ayia Napa er nydelige, sanden er hvit og sjøen er turkis. Ta med dykkemaske og snorkel. Vær forsiktig med utelivet. Det er helt villt. Jeg ble voldtatt der.

God tur!

Gjest gloria
Skrevet

En kollega av meg var for 2 uker siden på Agia Napa. Hun syntes det var herlig temperatur, og fikk god farge etter bare en uke. Du trenger nok ikke å bekymre deg!

Gjest Anonymous
Skrevet

kom hjem fra kypros på mandag, da vi dro var det VELDIG varmt der. Ayia Napa er helt vilt ja. Vi hadde det veldig kult, men som gjesten skrev over - så skjer det nok en del dritt der. Får helt vondt i magen av å lese om sånt. Selv om det skjer hele tida, over alt.

Men pass på hverandre! Ayia Napa har nydelige strender - masse festing, og lite kultur.. båttur anbefales.

Været er det siste jeg ville bekymret meg om.

God tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...