Gå til innhold

Kunne du hatt deg med en (idiot) som ...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... tatoverer søplematkvitteringer på armene?

Anonymous poster hash: d3afa...92a
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinneline
Skrevet

Huff, så han gutten i vg som tatoverte kvitteringen fra mcdonalds på armen :rolleyes: Heldigvis hadde han selvinnsikt nok til og si at han kanskje ville angre seg når han ble eldre.

Og for og gi et svar. Ja, jeg kunne ligget med en slik idiot om det var mange andre kvaliteter med fyren som var tiltrekkende. Kunne sett bort fra en latterlig tatovering da :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, den fyren kunne jeg aldri tenke meg til. Jeg oppfatter det som at det var litt lite oppi topplokket på den stakkars gutten. Ingenting som utfordrer meg mentalt ved han. White Trash var min første tanke når jeg leste om han. Turn off big time.

Anonymous poster hash: 0fa6b...cf2
  • Liker 4
Skrevet

Han tatoverte en ny en på andre armen.. Kommer til og angre seg? Tror ikke det.. Er du så blåst i hue at du tatoverer en på ene armen og får litt PR og jaggu tatoverer på andre så finnes ikke dem hjernecellene som forteller deg at dette er en dum ide..

http://www.vgtv.no/#!/video/79441/tatoverte-ny-kvittering-saa-oppdaget-de-en-feil

Den norske stat skylder stakkaren skole pengene sine..

Paradise hotel next?!?

• Liker 2
Skrevet

Huff... Umoden valp, neitakk!

Skrevet

Jeg syns det var et artig stunt. Det går tross alt an i dag å ta både cover up og fjerne med laser. Null problem og han har fått sine 15 minutes of fame. Man skal være litt gal når man er ung og har muligheten til det.

• Liker 2
Skrevet

jeg har hatt meg med mange idioter jeg oppigjennom, tatoveringer eller ei..

Skrevet

om jeg skal knulle noen så har det svært lite å si hva slags tattoveringer de har. er ikke tattoveringene jeg skal pule

• Liker 2
Gjest Jørild
Skrevet

15 min of fame-jegere er ikke min stil, så nei.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det var et artig stunt. Det går tross alt an i dag å ta både cover up og fjerne med laser. Null problem og han har fått sine 15 minutes of fame. Man skal være litt gal når man er ung og har muligheten til det.

Cover up på den store tattoeringa der er nokk vanskelig. Og laser blir vel ikke alltid så veldig bra selv etter mange dyre behandlinger.

Anonymous poster hash: face4...ea0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...