AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Har dere møtt noen via Tinder og hatt sex med dem helt uforpliktende? Har dere hatt sex flere ganger? Hvordan gikk dere frem for å få sex? Hvordan var det da dere møttes? Kleint? Pratet dere noe først og ble litt kjent, eller var det rett på sak? Var sexen bra? Var dere edru eller fulle? Anonymous poster hash: 9c889...52a
pinar Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Tråden er ryddet for reklame og svar. pinar, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Trodde det var ganske vanlig å finne seg en fuckfriend via Tinder? Ingen som har noen svar altså? Anonymous poster hash: 9c889...52a
hedhed Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Møtt 4 stykker fra tinder. Han første var gikk jeg rett på sak med. Etter en kort samtale spurte jeg rett ut om han ville ha sex (syns det er gøy å sjokkere litt), og det var ikke han imot! Var dødsnervøs før vi møttes, men vi hadde mye til felles og pratet faktisk ganske lenge mens vi drakk vin før jeg trakk han inntil meg og satte igang haha! Noe av den beste sexen jeg har hatt! Møttes rundt 6 ganger før det bare dabbet av (lå lenge på sykehus). Så avtalte jeg å møte en fyr på byen og ble med han hjem. Så var det enda en fyr, før jeg møtte verdens beste kjæreste ) Trodde alle gutter der inne bare var ute etter sex, men da vi møttes laget vi mat, så film og bare koste hele kvelden! Prøvde seg ikke på noe som helst! Takker meg selv hver dag for at jeg laget tinder 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 dytter Anonymous poster hash: 9c889...52a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 dytter Anonymous poster hash: 9c889...52a
Fysikeren Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Ikke bare guttene som er ute etter sex på tinder. Tror flertallet generelt bruker dette som en sex-app. Jeg sendte en hyggelig melding til ei jente der på onsdag. I natt fikk jeg svar : "Jeg er på byen nå og har drukket en del vin. Møtes?" Når det er sagt så har jeg ennå ikke møtt noen fra tinder. 2
LexSuperior Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Jeg har aldri gjort det, men jeg har mange venner som har brukt tinder som en uforpliktende sex app. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Men hva sier dere da? Er det vanlig å bli litt kjent først? Eller? Jeg vet liksom ikke hva jeg skal si. Jeg har ikke lyst til å bli for godt kjent med personen, for jeg kan lett bli litt følelsesmessig involvert, og det ønsker jeg ikke. Er ikke ute etter vennskap engang. Kun pikk. Anonymous poster hash: 9c889...52a
Leonora8 Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Jeg har møtt en fra tinder, og det var dog bare for sex den ene natten. Var på vei hjem fra byen og ente med at vi delte taxi hjem til meg. Helt fantastisk sex, og aldri pratet med fyren igjen etterpå.
Gjest Dude91 Skrevet 8. april 2014 #11 Skrevet 8. april 2014 Men hva sier dere da? Er det vanlig å bli litt kjent først? Eller? Jeg vet liksom ikke hva jeg skal si. Jeg har ikke lyst til å bli for godt kjent med personen, for jeg kan lett bli litt følelsesmessig involvert, og det ønsker jeg ikke. Er ikke ute etter vennskap engang. Kun pikk. Anonymous poster hash: 9c889...52a Dette har vel blitt tatt opp i en lignende tråd nylig. Det sier seg selv at dersom du har et noenlunde utseende eller bedre, og spør rett ut, at du kjapt vil få napp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå