AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Hei! Jeg og kjæresten ser på charterturer nå til sommeren og vurderer Kefalonia. Da nærmere bestemt Lassi eller Argostoli. Er det noen som har vært der og kan si noe om det er verdt en tur? Vi er ikke ute etter noe diskotek og byliv. Kose oss med sol, strand og mat. Anonymous poster hash: aacc9...4c8
mercury_ Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Jeg syns det var veldig fint på Kefalonia! Det var første (og foreløpig dessverre siste) gang jeg var i Hellas og ble positivt overrasket. Husker ikke hva byen vi bodde i het, men vi kjørte litt rundt, jeg syns hele øya var fin
Mynona Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Det er kjempefint der. Ikke noen store resort-strender (jeg var utenfor Argostoli, mulig det het Lassi - husker ikke helt), men mange små bukter helt uforstyrret. Det var noen diskotek der, men ikke veldig mange. Vi tok en tur opp i Nord til Fiskardo - der var det dødsfint. hvis jeg skal tilbake vil jeg til Fiskardo. Men der oppe er det vel ikke så mye strender tror jeg. Men hvertfall verdt et besøk dit og. Anbefaler Kefalonia. Det var forresten få norske og svenske turister der. Noe jeg ser på som positivt. Det var mest greske og italienske turister der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå