Gå til innhold

Jeg får det til! (Trening)

Fremhevede innlegg

Gjest Estrela
Skrevet

Må bare få uttrykke hvor glad jeg er over å ha hatt 6 økter jevnlig den siste tiden (annenhver dag er målet), dvs. de to siste ukene.

Jeg gleder meg til hver gang, og merker allerede stor fremgang!

Det beste er egentlig hvor avslappende det er, stive skuldre og stressende tanker er som blåst bort etter en treningsøkt.

Hvor lenge må jeg holde på før jeg kan kalle meg "jente som trener"? Kan jeg det nå? Vil, vil! :wink:

:hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink er du! Kjempeflink!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Du er flink ja! :-)

Skulle ønske jeg også fikk det til. Prøver og prøver,men jeg er visst ikke så motivert som du..leeenge siden sist jeg var å trenet :oops:

Synes godt du kan kalle deg jente som trener jeg,for det er jo det du gjør

Skrevet

Kjenner følelsen. Har akkurat hatt en good treningsøk, en time styrketrening og oppvarming på ellipsemaskin før det. Deilig!

Gjest Primula
Skrevet

Så flinke dere er. Jeg svømte en del i feb, mars og april. Ca 6- 10 ganger i måneden. Men i eksamensperioden ble det for travelt. Nå har svømmekortet gått ut, og jeg må vurdere noe annet. Ettersom penger er et problem for tiden, må jeg nok ta beina eller sykkelen fatt.. :-( Noen som har tips til hvordan man skal gjøre det mest mulig artig og effektivt?

Skrevet

Så flink du er, Estrela! Hva trener du?

Gjest Estrela
Skrevet

Trenger powerwalking/jogging. Ca. 60 minutter hver gang.

Nå har jeg hatt 9 økter til sammen, og merker god fremgang på kondisen allerede. :sjarmor:

Tips for å gjøre det artigere: Støttende sports-bh er et must; en som limer alt som heter pupper inntil kroppen så ingenting hopper. Så er gode sko et must. Og gjerne musikk på øret; jeg kjøpte meg en mp3-spiller. (Creative Rhomba, ca. 1700 kr på Elkjøp, kjempefin. Tar ca 256 MB med musikk! = ca. 4 timer)

Skrevet

Du er kjempeflink!

Har akkurat løpt meg en tur jeg også, men er nok ikke like flink som deg... Kanskje jeg også skulle prøve med musikk?

Gjest Estrela
Skrevet
Kanskje jeg også skulle prøve med musikk?
Gjør det! For meg er det det lille ekstra som gjør at jeg kommer meg ut gang på gang.

Nå har jeg hatt 12 økter. :sjarmor:

Skrevet

Jeg ville også bare si at det går an!

Vi snakker om verdens lateste person, som på toppen av det hele haaatet å bli svett: Suzy

Men i fjor høst fant jeg ut at jeg bare måtte gjøre noe med meg sjøl før jeg ble til en deigkladd :roll: Så jeg meldte meg inn på et senter rett ved og begynte å gå på trening - tre dager i uka - og det har jeg holdt meg til (ble fire også i en periode) og jammen har det hjulpet!

Jeg har fått muskler og blitt kvitt noen håndtak både her og der! Kjempedeilig! (og jeg føler meg både flink og fin :sjarmor: )

Stå på!

Skrevet

:klappe:

Så flink du er!

Det er kjempeartig å trene når man kjenner at det begynner å bli lettere. Men ofte går det i perioder når man trener, det kan være lett en stund, og tungt og trasig en stund. I den tunge stunden er det viktig å holde ut, uansett hvor jævlig det er! Da kommer man i bedre form, enn om man gir opp (noe som det er veldig lett å gjøre)...

Jeg syns du kan si at du er ei jente som trener jeg, om du er innstilt på å fortsette! :wink:

Skrevet

Klart du kan kalle deg "jente som trener" Det gjør jeg. Trener som deg annehver dag, men varierer litt. Jeg har skikkelig blod på tann og er i mitt livs beste form i en alder av 32 år. Har trent jevnt siden september 2003!

Stå på videre, du er suuuperflink!

• 2 uker senere...
Gjest Coolaid
Skrevet

Det høres jo helt fantastisk ut, gratulere! Og ikke minst viktig er det at du forteller at du trives veldig godt med det........ Stå på!

Skrevet

Ja, du er flink! Jeg har bare ikke motivasjon til å trene, som Suzy hater jeg å bli svett og trening virker som et ork. Nei, det skal nok et mirakel til før jeg skal begynne å trene jevnlig.

Skrevet

Flink du er - helt enig i at musikk hjelper. Har selv begynt å trene etter nesten 3 års opphold, har kun trent spinning 2 ggr, men det skal i hvert fall bli tid til en økt til denne uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...