Gå til innhold

Hjelp til størrelse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om dette er rette underfora, men poster det her siden det tross alt har litt seksuelle undertoner.

Jeg er en mann som av og til syns det er deilig å ha på seg kvinneklær, mest undertøy. Men nå har jeg sett et skjørt på Lindex som jeg falt for. Problemet er bare å finne rette størrelse. Lindex-butikken nærmest her jeg bor, har ingen herre-avdeling, ellers hadde jeg tatt med meg skjørtet og noen herreklær og gått i prøverommet. Og sjansen for å treffe kjente i den butikken er ganske stor, så jeg faka ut Ji

Men jeg håper jentene her kan gi meg råd. Jeg har målt meg til 98 cm rundt livet med klær, og jeg bruker størrelse 32» i bukser uten problemer. Skjørtet har strikkbånd i midjen, så da lurer jeg på om S eller M er den rette størrelsen. Det gjør ingenting om det er litt trangt (snarere tvert i mot J )

Noen som kan gi råd?

Anonymous poster hash: bbb1b...df6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er størrelsesguiden til Lindex. :)

Med 98 cm ligger du mellom XL og 2XL, men da virker det merkelig at du bruker 32 i bukser. Er du sikker på at du har målt riktig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så ikke den jeg, så takk for link. Skrev vel litt feil først, er nok hoftemål jeg målte og det stemmer jo mer med tabellen :-)

Skrevet

Jeg er kvinne å har også 32 i bukser, har L i vanlig str.

AnonymBruker
Skrevet

Ut fra størrelseguiden til Lindex ser det ut til at jeg er midt mellom S og M, så da tror jeg at jeg prøver S pga strikkebåndet :-) Takk for hjelpen :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ut fra størrelseguiden til Lindex ser det ut til at jeg er midt mellom S og M, så da tror jeg at jeg prøver S pga strikkebåndet :-) Takk for hjelpen :-)

Jeg er jente og er 86 cm rundt hoftene. Bruker S-XS i klær. Så ville nok prøvd først med en M-L for din del :)

Anonymous poster hash: 981dd...565

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Litt på siden kanskje men her er et tips...Du kan jo handle på Zolano eller hva det heter. Der får du gratis frakt og kan returnere gratis om ting ikke de passer. De har også størrelsesguider som hjelper deg. Kos deg med å kle deg i kvinneklær. Flott at du er deg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...