Gå til innhold

Dere med angst/angstanfall.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når du har ett angstanfall, hvordan opplever du det? Hvilke symptomer har du?



Anonymous poster hash: d97e7...b1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjelvinger, kvalme, synsforstyrrelser, ekstrem svimmelhet, ekstrem rask puls, svette og pustepoblemer.



Anonymous poster hash: 79776...1d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme symptom som skrevet over + at jeg blir ekstremt tørst/tørr i halsen.

Men det aller første symptomet jeg får er at alt støy rundt meg blir veldig travelt å høre på.



Anonymous poster hash: d0b61...2c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som meg. Jeg blir svimmel, kortpustet,kvalm,skjerlver,svetter/kaldsvetter,svimmel..Da er jeg ikke unormal.



Anonymous poster hash: d97e7...b1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Jeg føler at jeg mister meg selv på en måte, kobler ut, svetter og får en sterk trang til å løpe.

Endret av Chloe87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Blir kritthvit i ansiktet, sliter med å puste, blir ekstremt kvalm, kaster opp noen ganger, må legge meg på gulvet.

Har derfor nesten alltid vannflaske og en liten pose med nøtter lett tilgjengelig, for det hjelper meg når jeg ligger på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd det en gang. Verste 15 minuttene av mitt liv. Føles helt uvirkelig. Som å være i et våkent mareritt. Håper at jeg slipper å oppleve det igjen. Da det hele var over ble jeg kvalm og tørr i munnen.

Anonymous poster hash: 91380...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

skjelvinger, kvalme, synsforstyrrelser, ekstrem svimmelhet, ekstrem rask puls, svette og pustepoblemer.

Anonymous poster hash: 79776...1d0

samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvalm, får en følelse av at jeg ikke får puste og blir helt ekstremt svimmel, nesten så jeg tror at jeg skal besvime. Kroppen blir rastløs og jeg blir stresset.

Edit : skrivefeil

Endret av Kaizerr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Kan bare beskrive det som panikk. Får ikke til å puste, og hjertet hopper og traver. Heldigvis pleier de å være nokså korte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på vei til å besvime, ubehagelig i magen. Nesten når du har sommerfugler i magen på en vond måte, svetter, skjelver... blir stressa



Anonymous poster hash: 34c75...a15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

All støy blir veldig støyete, akkurat som om volumet er skrudd opp, kaldsvetter, ting går i "sakte film", får en trang til å løpe, skjelver.. Mens ting går i sakte film og støyen blir mer støyete opplever jeg nesten at jeg får et slags vakuum i hode. Alt blir "svart" drøm om jeg er våken og ved bevisthet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har ett angstanfall, hvordan opplever du det? Hvilke symptomer har du?

Anonymous poster hash: d97e7...b1f

Skjelving, kvalme, hjartebank, svimmelhet, prikking i kroppen... ugh, angst er ekkelt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høy puls, skjelver, kvalm, brekker meg, føler ubehag i hele kroppen, hjerte hopper, hjertebank.
Har vert uten angst i snart 3 uker nå, og i dag begynte jeg å få skikkelig høy puls, og føler meg dårlig og svimmel.. Håper det er angsten.

Jeg har hatt angst i 13 år, og greier enda ikke å tenke at det er angst, og ikke sykdom, eller hjertefeil :/



Anonymous poster hash: 6cee2...8d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble først veldig varm, deretter kvalm, også ble jeg kjempesvimmel og alle stemmene rundt meg ble bare ekko. Kastet opp noen ganger. I tillegg så gikk alt i sakte film på en måte. Har heldigvis gitt seg. Skjønte ikke at det var angst før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...