Gå til innhold

Damer: Kunne du pult han her?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det blir bare for dumt å påstå at han har stygt ansikt. Dog er det nok slik at de fleste jentene som svarer på trådstarter som dette, ikke er særlig pene, så de føler at de må ta til takke med den sagnomsuste halvfeite Roar fra Trøndelag. :skratte:

Så du vet hvem personer alle finner pene?

Kan du du fortelle meg hvem jeg syns er pene og ikke pene? Det er jo fantastisk! Som den eneste i verden med denne evnen hyller jeg deg. Utrolig, rett og slett -_-

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest heihade
Skrevet (endret)

Det blir bare for dumt å påstå at han har stygt ansikt. Dog er det nok slik at de fleste jentene som svarer på trådstarter som dette, ikke er særlig pene, så de føler at de må ta til takke med den sagnomsuste halvfeite Roar fra Trøndelag. :skratte:

Jeg er en av de som ikke synes gutten var veldig tiltrekkende. Det som det er viktig å få med seg er at dette er snakk om personlige preferanser. Rent objektivt sett kan jo gutten sikkert regnes som flott, men noen foretrekker bare andre trekk.

Jeg for eksempel synes gutten på din avatar (regner med det kanskje er deg) er veldig pen. Gutten i HI derimot er ikke min type. Trenger ikke handle om at det skal være BEDRE enn gutten som er nevnt - bare bra på en annen måte.

Endret av heihade
Gjest Dude91
Skrevet (endret)

Jeg er en av de som ikke synes gutten var veldig tiltrekkende. Det som det er viktig å få med seg er at dette er snakk om personlige preferanser. Rent objektivt sett kan jo gutten sikkert regnes som flott, men noen foretrekker bare andre trekk.

Jeg for eksempel synes gutten på din avatar (regner med det kanskje er deg) er veldig pen. Gutten i HI derimot er ikke min type. Trenger ikke handle om at det skal være BEDRE enn gutten som er nevnt - bare bra på en annen måte.

Jeg synes helt klart at det er tullete å si at han har "stygt ansikt", som en på forrige side skrev. Folk har selvsagt forskjellige preferanser her, men etter min mening handler dette mer om flisespikking enn kildesortering.

Han på avataren min er meg, ja. Takk. :ler:

Endret av Dude91
  • Liker 1
Gjest heihade
Skrevet

Det er jeg veldig enig i. Prøver selv å være forsiktig med å komme med slike bastante påstander.

Gjest New_Girl
Skrevet

Dette argumentet kommer opp hver gang det er en tråd hvor vi skal si om noen er kjekk eller ikke, og det gir ingen mening.

Er det virkelig din teori at vi bare liker kjendiser og modeller vi tror vi selv har sjans på?

• Liker 4
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg synes helt klart at det er tullete å si at han har "stygt ansikt", som en på forrige side skrev. Folk har selvsagt forskjellige preferanser her, men etter min mening handler dette mer om flisespikking enn kildesortering.

Hvis du skal sitere noen, så må du hvert fall gjøre det riktig. Hun sa ike at han hadde et stygt ansikt, men at han ikke var pen.

Jeg syns heller ikke han var pen, ikke et ansikt som tiltaler meg.

• Liker 1
Skrevet

Nei! Han er jo ikke MANN, han er en gutt! :)

MENN skal ha hår på brystkassa!

NEINEINEINEI

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brannmann fra en kalender?

Dette er sexsymbol i usa tror jeg..

Anonymous poster hash: 157d6...3dd

• Liker 1
Gjest Nightwich
Skrevet

Litt røffere og mye mer hår på kroppen så :)

Skrevet

Ikke gjør deg dummere enn du er.

En mann må være smellvakker og akkurat min type hvis jeg skal falle for ham etter ett bilde.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 019aa...30c
Gjest åffårno
Skrevet

Han hadde ca alle trekk jeg har antitiltrekning mot.

Brannmannjakka ble bare toppen av innoverpupp. Liker heller ikke mannfolk som har et tonn muskler bare fordi, det blir kanskje kvinnens ekvivalent til Linni Meister.

Pluss på solarium og jeg gremmes.

Han hadde bare for mange overdrevne og gutteaktige trekk, som han nok ikke har naturlig. Ser ut som en sånn Chippendales eller hva de nå heter igjen. Sånne som er gift med Hollywoodfruer med sju meter foundation utpå ansiktet og restylane/silikon/fettsuging overalt og har dobbeltsidig trapp hjemme i inngangshallen sin. Hvor det løper 7 chihuahuaer og gneldrer. Hvorpå hun kosenusser med dem.

Med andre ord; Nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han var bare ikke no fin. Ikke pent ansikt og merkelig mage. + stygg jakke på.

Anonymous poster hash: 0d27f...2ab
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 6255e...452

Skrevet

Jeg blir snart veldig fornærmet av alle disse trådene....... Hrmf!

Hva vil du egentlig med dette ts?

AnonymBruker
Skrevet

Han så dum ut.

Anonymous poster hash: d62a6...122
AnonymBruker
Skrevet

Gud så sykt teit skrevet :rolleyes:

Anonymous poster hash: 6255e...452

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men så er jeg så gammeldags at jeg ikke blir kåt bare av å se en ukjent fyr. Jeg må tennes "i alle bauger og kanter" først :)

Var sammen med en jeg lenge lurte på om jeg ville klare å like utseendet på etterhvert, han var veldig min type ellers. Etter 10 år synes jeg fortsatt han har et merkverdig utseende, men jeg ville aldri byttet han bort :hjerte::hjerte::humpe::strix::hjerter_rundt::hjerter:

Anonymous poster hash: 6f35d...c91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...