Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For alle som savner en røykfull bar, ta hurtigruten. De har sluppet unna den nye røykeloven pga sikkerhetsmessige hensyn.

Hva mener dere om det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Greit for meg, hvis det er pga sikkerhet.

(Men synes det må være noen idiotiske røykere som går ut og røyker i den verste stormen)

Skrevet

i følge ho dama jeg pratet med var det vel mere at det ikke skulle blir røyket både her og der, for da ville brannalarmen gå.

Det var ikke tilatt å røyke når båten stod til kai. Men med engagn båten la fra kom de med askebeger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke slik at brannalarmen går om du røyker både her og der.

Hurtigruten stiller seg litt annerledes enn en bedrift på land.

Der bor folk ombord i 14 dager på tur. Hvor skal de røyke hen?om de ikke kan røyke ombord?

Ansattes ve og vel spiller her underordnet. Alle har krav på en røykfri arb.plass., men det gjelder ikke alle.

Særlig sjøfolk er utsatt for røykerelaterte sykdommer. På båt så er det så mye annerleds enn på land.

Jeg jobber selv på båt og blir tvunget til å oppholde meg i røykfylte lokaler.

Skrevet
Det er ikke slik at brannalarmen går om du røyker både her og der.

Hurtigruten stiller seg litt annerledes enn en bedrift på land.

Der bor folk ombord i 14 dager på tur. Hvor skal de røyke hen?om de ikke kan røyke ombord?

Ansattes ve og vel spiller her underordnet. Alle har krav på en røykfri arb.plass., men det gjelder ikke alle.

Særlig sjøfolk er utsatt for røykerelaterte sykdommer. På båt så er det så mye annerleds enn på land.

Jeg jobber selv på båt og blir tvunget til å oppholde meg i røykfylte lokaler.

Til pass for deg.. Kansje blir du litt herda.

Gjest sexysadie
Skrevet

Vi som jobber på hurtigruta må få ta oss en liten ræk i ny og ne.Der er det så mye annen jobbing som er mere helseskadelig enn passiv røyking av passasjerene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...