^me^ Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 (endret) jeg er forlover og har planer om å finne på noen sprell på treningssenteret hvor bruden er fast inventar. men utenom å kle henne i en morsom treningsdrakt og sende henne inn på en treningstime, hva kan vi gjøre?hva kan hun evt prøve og selge på et treningssenter? alle forslag tas i mot med stor takknemlighet! til dere som tenker "her måååå jeg bare fortelle trådstarter om hvor harry det er å drite ut bruden, hun vet ikke hva hun gjør!"jeg vet at det er noe bruden er helt ok med og ønsker, jeg vet hva jeg gjør! Endret 1. april 2014 av ^me^
^me^ Skrevet 1. april 2014 Forfatter #2 Skrevet 1. april 2014 ingen.....? trenger virkelig hjelp her...
Gjest miora Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Kanskje det er en morsom instruktør der som du kan alliere deg med? Eller noen som jobber der? Sånn at hun enten må holde en treningstime "utenom det vanlige" eller være med på en sånn type time selv?
Gjest bustyvel Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Husk å spør på senteret først om slike sprell er OK 2
^me^ Skrevet 1. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2014 (endret) alt det er gjort, en time med instruktør er planlagt og avtale med senteret er gjort, men hva ellers?tenkte hun kanskje skulle få prøve å selge noe der i tillegg, men hva? Endret 1. april 2014 av ^me^
positivitet Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Avtal med treningssenteret om hun kan lede 10 minutt av en spinningtime/aerobictime/zumba eller noe:)
strawberry Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 alt det er gjort, en time med instruktør er planlagt og avtale med senteret er gjort, men hva ellers?tenkte hun kanskje skulle få prøve å selge noe der i tillegg, men hva? En godt brukt treningsBH.
Gjest miora Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Selge biter av treningsklærne sine? Haha. Dere tegner på biter, f.eks. en bit koster 10 kr, så kan den som kjøper den klippe av biten hvor hun/han vil. Så blir hun mer og mer lettkledd. HEHE
snilla Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Kan selge bananer? Sundt og godt etter trening en vri kan jo være at hun må demonstrere hva bananen kan brukes til uten å bruke ord...?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #11 Skrevet 2. april 2014 Kan selge bananer? Sundt og godt etter trening en vri kan jo være at hun må demonstrere hva bananen kan brukes til uten å bruke ord...? Veldig god idé! Anonymous poster hash: 96b96...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå