AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg tok GU i går og hun var var veldig grundig. Det var spekulum inn, tre pinner inn, spekulum ut, ultralydstav inn, ultralydstav ut, to fingre inn og press på magen, fingrene ut og ferdig. Da jeg var ferdig og reiste meg opp då var det nesten så jeg besvimte. Jeg begynte å svette, fikk problemer med å puste, begynte å skjelve osv. Veldig ubehagelig. Det gikk over etter noen minutter. Noen andre som har opplevd dette? Jeg nevner hva den grundige undersøkelsen besto av i tilfelle dere tror det kan være grunnen. Hun fant en infeksjon i underlivet mitt. I dag føler jeg meg også litt svimmel, men jeg tror det er mest psykisk, da jeg tenker på episoden i går og er redd for at besvimelsesfølelsen skal komme igjen. Anonymous poster hash: fe0b7...6ce
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Høres ut som en normal undersøkelse, men jeg tror ikke at det var det som gjorde deg dårlig. Psyken styrer ganske mye. Anonymous poster hash: 699b6...bef 1
Chloe- Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Sikkert bare fordi du reiste deg for fort etter å ha hatt bena hevet. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Det var nok et lite panikkanfall. Er ikke farlig, men man kan få det under stress. Har opplevd det selv, flere ganger, og det er akkurat slik du breskriver det.Anonymous poster hash: 13a6c...1fa 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Høres ut som blodtrykksfall. Det føles helt jævlig, men er ufarlig. Anonymous poster hash: f8dd1...186
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå