AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg og kona har et greit sexliv . Vi har vel i gjsnitt sex 2 ganger i uka. Nå etter mange år føler jeg på en måte at sexlivet er litt "rutine". Det betyr ikke at jeg er misfornøyd , bare at jeg ønsker å kanskje utforske og kanskje prøve noe " forbudt" med kona som feks analsex, prostata massage, spruting , filming til privat bruk selvsagt , osv osv. Men jeg vet ganske sikkert at hun ikke vil og sier nei. Nå er det nok sånn at jeg selv nok er en del mer interessert i sex sånn generelt og vanligvis er det jeg som foreslår nye ting. Jeg skulle bare ønske at hun viste litt mer interesser og event kunne foreslått noe hun vil prøve ut! Men det har nesten aldri skjedd. Jeg har i tillegg valgt å "drepe" min egen sex interesse og på en måte gått inn i en " grei sex det her " transe og latt ver å mase om mer sex ting ! Derfor sliter jeg med å klare å foreslå noe. Skammer meg liksom over at jeg vil være og å ha litt "forbudte sex ting " Må få legge til at den sexen vi har er deilig ig godt og at jeg elsker henne over alt på jord. Hvordan går jeg frem? Hva skal jeg foreslå som muligens de fleste jenter elsker å prøve ut? Stillinger? Ønsker seriøse svar !!! :-))Anonymous poster hash: 38299...79a
Ulla Ullsokk Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Ikke så lett, kan ikke gi deg noen tips, dessverre. Jeg er av typen som aldri blir lei av vanlig sex, og tenner ikke på dingser. En mann med sterke hender som vet hva han vil går aldri ut på dato for meg. Jeg føler meg heldig som er såpass enkel! 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Jeg er glad i "vanlig sex" og blir ikke lei. Men hvis kjæresten foreslår nye ting er jeg alltid med! Vi har blitt enige om visse grenser da, så da er det kanskje lettere å foreslå også Anonymous poster hash: 6efb0...7fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå