Gå til innhold

Menskopp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg litt om menskopp? Hvor får jeg tak i en? Hva koster det? Er det flere størrelser? Har født barn for 11 år siden. Har til nå brukt tamponger men det siste året har jeg hatt tre soppinfeksjoner og lurer på om det kommer av tampongene..

Er det ubehagelig med menskopp? Lett å sette ut og inn? Hjelp en stakkar som har brukt kun ob i 20 år..

Anonymous poster hash: dfa11...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes mange str. og merker, og andre kan sikkert fortelle mer enn meg.

Men her kjøpte jeg en Lunette str.small for en stund siden. Kostet bare 199,-

http://www.vidunderbarn.no/kategori.php?kategori=75

Min erfaring er at den var myk i materialet og lett å sette inn og ta ut.

Problemet hittil har vært at den lekker litt....Vet ikke helt hvorfor,men skal prøve igjen neste gang mensen kommer.

Har også en Lunette i str.Large som jeg kjøpte for 3-4 år siden men den var alt for stor og ubehagelig å bruke for min del. Litt stivere materiale er den laget i også.

Min erfaring er at det er best å prøve en av de minste koppene først, uansett om man har født barn eller ikke.



Anonymous poster hash: 14c1c...aec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg litt om menskopp? Hvor får jeg tak i en? Hva koster det? Er det flere størrelser? Har født barn for 11 år siden. Har til nå brukt tamponger men det siste året har jeg hatt tre soppinfeksjoner og lurer på om det kommer av tampongene..

Er det ubehagelig med menskopp? Lett å sette ut og inn? Hjelp en stakkar som har brukt kun ob i 20 år..

Anonymous poster hash: dfa11...71c

Menskopp er genialt :)

Anbefalar å lesa om det her:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=345741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...