Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg driver og dater 2 litt forskjellige kvinner om dagen. Og vet ikke hvem av dem jeg skal velge.

Kvinne nr 1

Stødig,rolig, setter pris på hjemmekos og rutiner i hverdagen.

Meget meget flink med mat og ta vare på hus og hjem(sammen selvfølgelig) henne er ikke den peneste men henne er trygg og magefølelsen sier at jeg kan starte et trygt familie liv med denne kvinnen.

Kvinne nr 2

Er en veldig vakker kvinne som har levd livet, veldig spontan og får meg til og le masse.

Veldig flørtende og har mange havarerte forhold bak seg.

Magefølelsen sier at dette forholdet vil by på mange eventyr,spenning og en delt lidenskap, men nødvendigvis ikke et trygt familieliv..

Trenger litt råd og synspunkter:-) hodet sier kvinne nr 1 men sommerfuglene i magen kvinne nr 2.

Hva ville DU valgt? Uff ikke lett det der..

Anonymous poster hash: ed155...48f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et forhold med kvinne nummer en og et sidesprang med kvinne nummer to. ;)

Anonymous poster hash: a8211...371
Skrevet

Bør ikke velge noen av dem.. Hadde en av de vært den rette, hadde du ikke hatt et alternativ...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dem hvis du ikke virkelig vil. Når noe er rett, vet man det. Det finnes vakre kvinner med mye liv i seg som også kan bli en god mor.

Anonymous poster hash: 70dd7...226
  • Liker 2
Gjest Lars1009
Skrevet

Så lenge nr 1 ikke er veldig kjedelig ville jeg gått for henne. Nr 2 gir kanskje litt mer moro i lengden, men hun høres også ut som en klassisk, krevende bitch. Vi er mange som ender opp med dem, og da er det mye krangling og nedturer i hverdagen både før og etter barn. De få som har endt opp med en snill og tvers i gjennom sympatisk dame er de heldigste. Gå for nr 1.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du og hva er livssituasjonen din da? Har du barn for eksempel?

Anonymous poster hash: f2746...5a8
Skrevet

Ser at dette er en speiling av en eller annen tråd jeg leste i går. Men hvorfor? :klo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts

Jeg er bare 25 men har kontroll på det meste i livet, har nesten nedbetalt hus,og en jobb med veldig mye ansvar. Begynner og ha lyst til og slå meg til ro og få barn snart..

Anonymous poster hash: ed155...48f

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ingen, en god kombinasjon av begge er best ;)

Skrevet

Siden du ikke er bombesikker på en av de, så ville jeg ventet.

Men om jeg skulle valgt en av disse, ville jeg valgt nr 1. Siden du selv sier at nr 2 har flere havarerte forhold bak seg, så ville jeg tenkt mitt. Og det virker som om du er ute etter familieliv, og nr 2 virker ikke som om hun er klar for det ut i fra hva du skriver. Virker som om nr 2 ikke er klar for å "settle down" (kommer ikke på det norske...). Men du er jo bare 25, så om disse damene også er rundt den alderen, så er det jo gjerne mange rundt 25 års alder som fortsatt vil "leve livet" og ikke tenke på å stifte familie osv.

Skrevet

Bør ikke velge noen av dem.. Hadde en av de vært den rette, hadde du ikke hatt et alternativ...

Det hun sa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...