Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mellom to vidt forskjellige menn.

Mann 1.:

Stødig,rolig, setter pris på hjemmekos og rutiner i hverdagen.

Meget god økonomi og gavmild.

Litt sjenert. Til å stole på. Magefølelsen sier at livet vil blir fyllt av et trygt familieliv med denne mannen.

Mann 3.: en veldig kjent og meget dyktig mann innenfor det man har som hobby og lidenskap.

Veldig utadvendt og morsom,en eventyrer.

Veldig flørtende og har mange havarerte forhold bak seg der han har avsluttet forholdene.

Magefølelsen sier at dette forholdet vil by på mange eventyr,spenning og en delt lidenskap,men nødvendigvis ikke et trygt familieliv..

Selv er jeg singel,uten barn og 31 år.. Har vært på date med disse to mennene og er usikker på hva som er rett.

føler det er på tide å roe ned og få en familie pga min alder (og forventninger fra øvrig familie), og da vil mann 1 nok være rett for det.. Men mann 2 får det til å krible i hele meg. Hva ville DU valgt?

Trenger litt råd og synspunkter:-) hodet sier mann 1, sommerfuglene i magen mann 2.

Anonymous poster hash: 3f8f2...522

Videoannonse
Annonse
Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Ingen av de.

Hadde gått på leit etter en spennende OG stødig mann ;)

• Liker 4
Skrevet

Nr 2 blir du lykkeligst med i et kortvarig perspektiv. Nr 1 i et langvarig. Så du bør vel tenke på hva du ønsker for framtiden din.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært i lignende situasjon og endte opp med å velge mann nr1. Det er fordi jeg ikke stolte på den eventyrlysten jeg hadde i kroppen. (Har mange dårlige forhold bak meg fordi jeg alltid har fulgt eventyrlysten min)

Jeg er nå gift, har et fantastisk og stabilt samliv med mannen min. Hadde jeg valgt nr2 så hadde det nok ikke vart mer enn et par mnd. Han ble sammen med ei annen dame og det ble fort slutt.

Hva vil du ha? Familieliv eller en kort flørt?

• Liker 2
Skrevet

Men sukk så deilig å gå for nr.2 også!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i lignende situasjon og endte opp med å velge mann nr1. Det er fordi jeg ikke stolte på den eventyrlysten jeg hadde i kroppen. (Har mange dårlige forhold bak meg fordi jeg alltid har fulgt eventyrlysten min)

Jeg er nå gift, har et fantastisk og stabilt samliv med mannen min. Hadde jeg valgt nr2 så hadde det nok ikke vart mer enn et par mnd. Han ble sammen med ei annen dame og det ble fort slutt.

Hva vil du ha? Familieliv eller en kort flørt?

Sier meg enig i denne, gjorde det samme. Man må tenke litt hva man ønsker for fremtiden; om du dumper nr. 1 nå og satser på nr. 2, er sannsynligheten stor for at du om et år er singel igjen og nr. 1 har fått seg samboer og har barn på vei.

Anonymous poster hash: 8e99d...c1e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen...

Mann nr 1 fortjener ei som han er 1 valget til..

Mann nr 2 kan sikkert bli gøy det men ikke akkurat drømmetypen hvos man vil ha a4 liv.

Går du for nr 1 håper jeg han dumper deg...

Anonymous poster hash: 46fd8...f37

• Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg syns ikke det høres ut som du er klar for A4-livet med barn og hus og hele pakka enda, men at du føler det er det mest riktige på grunn sv alderen din. Men du er da bare 31 år enda. Man har god tid til å kjenne på sommerfuglene enda.

Personlig hadde jeg sikkert valgt nr 1. Men skulle jeg rådet deg til å velge så gå for sommerfuglene :)

Skrevet

Hvis valget står på 2 menn så er ingen av dem riktige for deg...

Ts.. Si du blir sammen med mann nr 1 og møter drømmemannen om 5 år. Skal du da forlate karen da? Hadde du vært 36-37 ++ og han tilsvarende så kunne jeg skjønt det, men du er 31 så tiden er ennå på din side..

Når man møter en mann vil dele livet sitt med så snakker man ikke om og velge.. Man bare vet det..

• Liker 1
Skrevet

Ingen av dem. Burde kanskje prøve å finne en som er midt i mellom :) Så slipper du enten en kjedelig fyr eller en surrebukk som aldri blir voksen. Satt på spissen altså, men det høres jo igrunn slik ut :fnise:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...