Gå til innhold

Fyllesex og hukommelsestap

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leser og hører at det er noen som sier at de ikke husker om de har hatt sex eller ikke i fylla. Er det mulig tror dere? Eller er det samvittigheten som prøver å fortrenge noe som aldri skulle ha skjedd?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det mulig.

Det som ikke er mulig er å vite om man var:

1. Ivrig deltager.

2. Bevisstløs potetsekk.

Folk som roper voldtekt om fyllasex tenker KUN på seg selv.

• Liker 1
Gjest Atheena
Skrevet

Ja det er jeg temmelig sikker på at er mulig.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ja det er fult mulig å ha sex og ikke huske det i etterkant om man har konsumert alkohol

Skrevet

Hadde dere ikke blitt overrasket om en kom og sa at dere hadde hatt sex for en uke siden. Du husker ingenting fordi du var på flatfylla. Og bare for å dra det litt lenger, så har du mann og vil ikke forlate han. Hva hadde du gjort ?

Priser meg lykkelig for at jeg ikke er i en slik situasjon, men omlegging hadde ry det, så håper jeg at jeg hadde sagt i fra til sambo. Men da skulle jeg visst at han som sa vi hadde hatt sex snakket helt sant

• Liker 1
Skrevet

Hva er det jeg skriver? Men om jeg hadde vært i en slik situasjon.... Skulle det være. Skriver på tlf;)

• Liker 1
Gjest Jørild
Skrevet

Jeg har aldri mistet hukommelsen i fylla, så for meg ville det ikke vært mulig. Hadde det i såfall skjedd hadde det vært noe kriminelt med i bildet.

• Liker 1
Skrevet

Hadde dere ikke blitt overrasket om en kom og sa at dere hadde hatt sex for en uke siden. Du husker ingenting fordi du var på flatfylla. Og bare for å dra det litt lenger, så har du mann og vil ikke forlate han. Hva hadde du gjort ?

Priser meg lykkelig for at jeg ikke er i en slik situasjon, men omlegging hadde ry det, så håper jeg at jeg hadde sagt i fra til sambo. Men da skulle jeg visst at han som sa vi hadde hatt sex snakket helt sant

Det ville jo ikke kommet ut av det blå, for hadde jeg vært så full hadde jeg angstet meg gjennom skrekkscenarioer hele uka.

Dessuten hadde jeg merket det på underlivet. Dette tror jeg faktisk ville vært det verste scenarioet: Føle at du har blitt penetrert, men null anelse om hvem.

• Liker 2
Skrevet

Oh shit, tenk deg det'a. Hadde jeg følt meg penetrert og ikke visste hvem som hadde gjort det, så hadde jeg hatt fylleangst fra helvete ihvertfall!

Skrevet

Har skjedd flere ganger med meg. Jeg blacker nesten hver gang jeg drikker. Så har ofte skjedd at jeg og typen har hatt sex, og jeg husker ingenting av hva som har skjedd :P

AnonymBruker
Skrevet

Alt for mange ganger har jeg våknet opp og sett en jente ved siden av meg og bare tenkt.. Hvem faen er du?

Ikke altid like gøy og ha skampult kvinnemennesket og ikke vite navnet hennes engang.. Men men YOLO..

Anonymous poster hash: ad383...ce9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd flere ganger med meg. Jeg blacker nesten hver gang jeg drikker. Så har ofte skjedd at jeg og typen har hatt sex, og jeg husker ingenting av hva som har skjedd :P

Oisann. Du liker å bli misbrukt av typen? Dette var ekkelt å lese om.

Anonymous poster hash: de235...1b0

• Liker 1
Skrevet

Alt for mange ganger har jeg våknet opp og sett en jente ved siden av meg og bare tenkt.. Hvem faen er du?

Ikke altid like gøy og ha skampult kvinnemennesket og ikke vite navnet hennes engang.. Men men YOLO..

Anonymous poster hash: ad383...ce9

Søtt at du tror du presterer å "skampule" når du er blackout-drita.

• Liker 3
Skrevet

Kalles ikke misbruk når det er med tillatelse.

Respektløs bruk av ordet med tanke på de som faktisk blir misbrukt.

• Liker 1
Skrevet

Leser og hører at det er noen som sier at de ikke husker om de har hatt sex eller ikke i fylla. Er det mulig tror dere? Eller er det samvittigheten som prøver å fortrenge noe som aldri skulle ha skjedd?

Jepp, det er mulig.

Var en vekker som fikk meg på vannvogna ganske så effektivt; Jeg får ikke så mye sex at jeg har råd til å drive med det uten å huske det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er misbruk av ordet misbrukt.

Anonymous poster hash: 39d4a...05e

AnonymBruker
Skrevet

JA!

Anonymous poster hash: 1bf7b...ce6
Skrevet

Haha hæ? Jeg blir jo ikke misbrukt. Jeg er helt 100% med på det og storkoser meg, men pga alkoholen så husker jeg det ikke dagen derpå. Men jeg er fortsatt ved mine fulle fem når det skjer.

• Liker 1
Skrevet

Du blir misbrukt . Dump han. He he ;) ser ikke at hun blir misbrukt, lurer på hvor AB får det fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...