AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Sikkert vært oppe før, men lurer nå likevel.. Min første kjæreste var av det dominante slaget, over 10 år eldre enn meg og bygde seg et "tortur" kammer, som jeg ikke turte se. Ærlig talt, ble dette alt for mye for meg på den alderen. Over 10 år er gått, og jeg skulle gjerne prøvd/ønsker å bli dominert. Noen av mine beste knull har vært med noen som har vært litt råe/røffe i senga. Men min kjære mann, er snill som et lam og får seg ikke til og være "slem" med meg. Han kan like og bli litt dominert, jeg tar styringa med og binde han fast eller dirigere hva han skal gjøre. Dette kan også være opphissende for meg, men jeg drømmer om å underkaste meg, og gi slipp på alt. Noen ideer om hvordan jeg kan få dette til? Vi har bra sex og sånn, men kunne tenke meg sånn innimellom i allefall.Anonymous poster hash: 3f0cd...760
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Sikkert vært oppe før, men lurer nå likevel.. Min første kjæreste var av det dominante slaget, over 10 år eldre enn meg og bygde seg et "tortur" kammer, som jeg ikke turte se. Ærlig talt, ble dette alt for mye for meg på den alderen. Over 10 år er gått, og jeg skulle gjerne prøvd/ønsker å bli dominert. Noen av mine beste knull har vært med noen som har vært litt råe/røffe i senga. Men min kjære mann, er snill som et lam og får seg ikke til og være "slem" med meg. Han kan like og bli litt dominert, jeg tar styringa med og binde han fast eller dirigere hva han skal gjøre. Dette kan også være opphissende for meg, men jeg drømmer om å underkaste meg, og gi slipp på alt. Noen ideer om hvordan jeg kan få dette til? Vi har bra sex og sånn, men kunne tenke meg sånn innimellom i allefall.Anonymous poster hash: 3f0cd...760 Si det til han? Si at dere kan bruke passord og at om det går for vilt for seg bruker du det. Bruk f.eks gul for "pause" og rød for stopp Jeg er som mannen din men skal likevel prøve å dominere min kjæreste neste gang vi har oss sa hun ba om at jeg skulle prøve det engang fordi hun gjerne vil prøve det ut! har ikke noe imot det for hun valgte doggy stillingen en gang vi hadde sex og da jeg ble sliten i kneet (etter skade) dro jeg låra hennes mot meg å presset henne ned i liggende doggy før jeg fortsatte der. Det var så ekstremt tennende at jeg holdt ikke ut lenge etter det... Gikk fra kåt til sprengkåt bare på den lille handlingen der. Får håpe mannen din prøver det ut på deg å være dominant. Jegskal hvertfall prøve det ut i større grad hvertfall! Anonymous poster hash: f638d...c86
Gjest Coolaid Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Lag en avtale med mannen din at han får frie tøyler til å bruke deg akkurat som han selv ønsker, men da må du være slavinnen. Dersom han ser på det som en rolle han skal spille, og han får lov å gjøre hva han ønsker med deg, kan det utarte seg med at han utvikler og viser sin dominante side. Gi han et gavekort på deg en helg dere er alene eller noe. Kan bli spennende. Og om det ikke skulle klare å lokke ut det dominante i mannen din så har dere hatt det kjempegøy uansett....
nattesvart Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Takk for tips kanskje jeg greier og lokke løven ut av lammet
Cathrine88 Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Frie tøyler kan skremme vettet av en som egentlig er usikker eller underdanig og foretrekker å bli fortalt hva han skal gjøre. Kanskje er han redd for å gå for langt, ikke gå langt nok, gjøre noe feil eller kanskje vet han ikke hva han skal gjøre i det hele tatt. "Gjør hva du ønsker" er en forvirrende beskjed når man faktisk blir bedt om å gjøre akkurat det motsatte av hva man ønsker. Jeg synes dere bør ha en samtale på forhånd om hva du vil og hva du ikke vil at han skal gjøre. Da blir det langt mindre skremmende. Etter en tid kan det hende at han finner ut at han faktisk tenner på det og først da kan det være aktuelt med frie tøyler og at du opplever å kunne underkaste deg slik som du drømmer om. Men husk at noen lam er lam tvers igjennom. Ikke alle kan bli løver. 4
nattesvart Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Nei, derfor jwg skrev kanskje men takk for tips, jeg får nok presentere det pent for han først ja:)
Cathrine88 Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Nei, derfor jwg skrev kanskje men takk for tips, jeg får nok presentere det pent for han først ja:) Ja, jeg så det, men det er mange som mener at alle menn er dominante innerst inne, så jeg slengte det bare på for sikkerhets skyld. 1
nattesvart Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Ser den tror ikke det er tilfelle med min kjære, men man kan jo aldri vite
nattesvart Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Ser den tror ikke det er tilfelle med min kjære, men man kan jo aldri vite
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Frie tøyler kan skremme vettet av en som egentlig er usikker eller underdanig og foretrekker å bli fortalt hva han skal gjøre. Kanskje er han redd for å gå for langt, ikke gå langt nok, gjøre noe feil eller kanskje vet han ikke hva han skal gjøre i det hele tatt. "Gjør hva du ønsker" er en forvirrende beskjed når man faktisk blir bedt om å gjøre akkurat det motsatte av hva man ønsker. Jeg synes dere bør ha en samtale på forhånd om hva du vil og hva du ikke vil at han skal gjøre. Da blir det langt mindre skremmende. Etter en tid kan det hende at han finner ut at han faktisk tenner på det og først da kan det være aktuelt med frie tøyler og at du opplever å kunne underkaste deg slik som du drømmer om. Men husk at noen lam er lam tvers igjennom. Ikke alle kan bli løver. sa løven Anonymous poster hash: 4905e...042 3
Cathrine88 Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 sa løven Anonymous poster hash: 4905e...042 Ja. 80 prosent løve og 20 prosent kattunge. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Ja. 80 prosent løve og 20 prosent kattunge. Men du er jo kvinne? Du søker etter en løvehann med andre ord? Anonymous poster hash: 421bd...e84
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 Og jeg som mann er 20 % løve og 80 % kattunge hehe. Det er viktig å snakke sammen først og bli enig om et "stoppord" som skal brukes når han går over grensen. Det ordet må et vanlig ord som ikke kan knyttes til akten, f. eks "sirkus" lykke til. Jeg håper du får ham med deg. Jeg vet hvor deilig det kan være å bli dominert :-) Anonymous poster hash: f6808...bc3
nattesvart Skrevet 1. april 2014 #14 Skrevet 1. april 2014 Og jeg som mann er 20 % løve og 80 % kattunge hehe. Det er viktig å snakke sammen først og bli enig om et "stoppord" som skal brukes når han går over grensen. Det ordet må et vanlig ord som ikke kan knyttes til akten, f. eks "sirkus" lykke til. Jeg håper du får ham med deg. Jeg vet hvor deilig det kan være å bli dominert :-) Anonymous poster hash: f6808...bc3 Ja, jeg drømmer om det i allefall. Skal ta det opp med han en dag det passer seg sånn, eller begynne med et "gavekort" som noen nevnte over her Takk for svar!
Cathrine88 Skrevet 2. april 2014 #15 Skrevet 2. april 2014 Men du er jo kvinne? Du søker etter en løvehann med andre ord? Anonymous poster hash: 421bd...e84 Jeg har en.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #16 Skrevet 2. april 2014 Ja. 80 prosent løve og 20 prosent kattunge. Hihi Anonymous poster hash: 4905e...042
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå