Gå til innhold

Dama bestemmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må spørre dama mi om lov hver gang jeg har lyst til å runke. Og jeg blir ekstra tent de gangene hun svarer nei.

Flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: 558d4...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert mange som har det sånn ja :) Jeg må spørre om lov til å fingre av typen min også.



Anonymous poster hash: 14eac...d6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahahhahahah, seriøst? Hvor tøffel er du. Vil du dra laksen, så drar du laksen uansett hva hun sier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahahhahahah, seriøst? Hvor tøffel er du. Vil du dra laksen, så drar du laksen uansett hva hun sier.

Og det bestemmer liksom du? Det er deres forhold, ikke ditt.

Anonymous poster hash: 14eac...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det bestemmer liksom du? Det er deres forhold, ikke ditt.

Anonymous poster hash: 14eac...d6e

Det at han er i et forhold, skal ikke ha noe med hvordan privatlivet hans er uten dama. JEG personlig synes det er sprøtt og i det hele tatt latterlig å måtte spørre om lov til å kose med seg selv. Det er en privatsak, som ingen kan nekte deg å gjøre, forhold eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann uten baller er ikke en mann lenger. Hun vil snart bytte deg ut med en ekte mann. Så kan du sitte der og la være å runke på flere år fordi du ikke får bedt om hennes tillatelse. Taper.



Anonymous poster hash: 504eb...a8a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at han er i et forhold, skal ikke ha noe med hvordan privatlivet hans er uten dama. JEG personlig synes det er sprøtt og i det hele tatt latterlig å måtte spørre om lov til å kose med seg selv. Det er en privatsak, som ingen kan nekte deg å gjøre, forhold eller ei.

Han tenner jo på det. Det går jo ikke ut over deg det her, han bare spør om andre har det slik. Ingen grunn til å slenge dritt til han av den grunn.

Anonymous poster hash: 14eac...d6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahahhahahah, seriøst? Hvor tøffel er du. Vil du dra laksen, så drar du laksen uansett hva hun sier.

Hehe, her tror jeg du misforsto litt. :)

Anonymous poster hash: 0465b...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her tror jeg du misforsto litt. :)

Anonymous poster hash: 0465b...e96

Ja, er det noe jeg ikke har forstått så gjerne forklar meg. Jeg skjønte det på som at dama nekta han å runke, utenom de gangene det var greit for hun.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahahhahahah, seriøst? Hvor tøffel er du. Vil du dra laksen, så drar du laksen uansett hva hun sier.

Nillepose:

Jeg bruker størrelse 44, er jeg stor nok tøffel da? J (men jeg bruker ikke tøfler hjemme, bare sportssandaler. Vet ikke hvordan det innvirker på sexlivet J )

Alvor til side:

Litt info til deg: Det var JEG som foreslo det i en spesiell situasjon, og da hun en gang nektet, merket jeg at det tente meg ganske mye. Og hun tente på den «makten» det ga henne. Hvorfor skal vi da gi slipp på noe, som tenner begge to?

Regner nok ikke med dette er noe vi kommer til å fortsette med i all evighet, men jeg vil heller ikke gi slipp på den deilige følelsen jeg syns det var; å bli nektet utløsning i en situasjon der det ville ha vært naturlig, og å måtte gå rundt en hel dag, kåt som f.

Anonymous poster hash: 558d4...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann uten baller er ikke en mann lenger. Hun vil snart bytte deg ut med en ekte mann. Så kan du sitte der og la være å runke på flere år fordi du ikke får bedt om hennes tillatelse. Taper.

Anonymous poster hash: 504eb...a8a

Det er bra du vet alt om meg og mitt forhold ut i fra noen setninger på et forum. Du burde kanskje vurdere en framtid som samlivsekspert J

For ordens skyld: Selv om dama styrer runkingen, så betyr ikke det at ballene er borte. Jeg går fortsatt på fotballkamp med «gutta», tjener mest av oss to, ordner all snekring, maling, og tekniske ting i huset. Er det ekte nok for deg? J (Til damene: Ja, jeg tar min del av husarbeidet også J )

Og du: Jeg drikker whiskyen bar, yum-yum J

Anonymous poster hash: 558d4...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Mange som tenner på dette :) Flere som har det slik at kjæresten kan nekte sex og utløsning over tid osv. Også det at jenta kan få utløsning og ikke du osv.. Kos dere så mye med det om det er det som tenner dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nillepose:

Jeg bruker størrelse 44, er jeg stor nok tøffel da? J (men jeg bruker ikke tøfler hjemme, bare sportssandaler. Vet ikke hvordan det innvirker på sexlivet J )

Alvor til side:

Litt info til deg: Det var JEG som foreslo det i en spesiell situasjon, og da hun en gang nektet, merket jeg at det tente meg ganske mye. Og hun tente på den «makten» det ga henne. Hvorfor skal vi da gi slipp på noe, som tenner begge to?

Regner nok ikke med dette er noe vi kommer til å fortsette med i all evighet, men jeg vil heller ikke gi slipp på den deilige følelsen jeg syns det var; å bli nektet utløsning i en situasjon der det ville ha vært naturlig, og å måtte gå rundt en hel dag, kåt som f.

Anonymous poster hash: 558d4...587

Da er det jo noe annet, jeg misforstod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

ahahhahahah, seriøst? Hvor tøffel er du. Vil du dra laksen, så drar du laksen uansett hva hun sier.

Kanskje, eller mest sannsynlig så er det en del av litt lek med dominans?...... Vi har avtalt at hun må gi beskjed/spørre om lov dersom hun vil onanere.... opphissende og deilig for begge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, eller mest sannsynlig så er det en del av litt lek med dominans?...... Vi har avtalt at hun må gi beskjed/spørre om lov dersom hun vil onanere.... opphissende og deilig for begge...

Les kommentarene mine før du sier noe, jeg hadde misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid

Les kommentarene mine før du sier noe, jeg hadde misforstått.

Jepps leste ikke hele tråden..... da blir det mye gøyere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...