AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Hvordan få bedre selvfølelse og selvtillit? Jeg sliter en del med å føle meg verdifull. Jeg sliter også litt med prestasjonsangst... Jeg må prestere bra, for å føle meg verdifull... Og som oftest orker jeg ikke lenger å prestere noe, så jeg utsetter det... Jeg utsetter og hopper over prøver på skolen, for jeg orker ikke å føle meg dårlig... Jeg liker ikke å møte nye mennesker.. Redd for å bli såret igjen. Åpner meg ikke lett.. Føler meg ikke komfortabel i sosiale settinger, der det er bekjente eller fremmede.. Tenker at gutter bare er ute etter sex, og at ingen liker personligheten min.. Føler meg slem. Verdiløs. Anonymous poster hash: b533f...a44
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Hei. Du har negative tankemønstre som må snys. Jeg har det som deg. Søk på "negative leveregler" på nettet. Da kan man bli mer bevisst på hvordan man tenker. Mange har "flink pike"syndromet. At vi må prestere for å føle oss verdifulle. Men du er bra fordi du er deg. Gutter er ikke bare ute etter sex. Gutter blir menn og ønsker seg stabile relasjoner og kjærlighet som oss. God klem Anonymous poster hash: c8234...ffc 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Tusen takk for gode ord og tips! Jeg må virkelig endre tanke- og handlingsmønsteret mitt. Men vanskelig er det... Anonymous poster hash: b533f...a44
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Les Selvfølelse Nå! Av Mia tørnblom. Det er en fin selvhjelpsbok som gir litt verktøy! Anonymous poster hash: f09ce...498
Gjest Egiett Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Et lite tips er å gi seg selv ros når man får til noe, om det så bare er små ting. Om du har små mål du skal nå, gir dette en enorm mestringsfølelse. I tillegg synes jeg en fin øvelse er å stå foran speilet, og si fine ting til seg selv. Dette kan gå på både utseende og personlighet. Bruk tid med mennesker som får deg til å føle deg bra, og som løfter deg opp istedenfor å trykke deg ned. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Tusen takk dere! Har kjøpt boka takk for tipsene. Anonymous poster hash: b533f...a44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå