Tarsan97 Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Av og til når jeg skriver undersøker jeg litt or gjør det litt grundig. Dette er ikke sånn, dette er på impuls og sekunder. Dette er en manns/gutt perspektiv på saken. Jenter er heftig opptatt av utseendet sitt. Ok det, sånn er det. Jeg fordrar ikke ideen om att de setter silikon inn i brystene sine. Det er en jente til jente ting, jeg nekter å tro att det finnes menn der ute som vil at jenta de er glad i skal operere ting inn i kroppen for å få ku-jur. For det er det det er i mine øyne. Jeg kunne faktisk ikke vert i lag med en jente som hadde sånt satt inn i kroppen. Det blir for perverst liksom. De peneste jentene er alltid i ok grei form, og da er det ikke så mye kroppsfett og brystene er ikke så store heller. Bare normale. Absolutt det beste på alle måter. Når alt det er sagt, så må jeg si og att hele bryst greien er hypa sykt opp. Det er faktisk ikke viktig. Det er mye annet en legger merke til på en jente, brystene har ingen viktighet sånn egentlig. Det er jenter selv som maser om det. Verre en gutter med liten tiss som skal til utlandet for å operere den lengre... Etter å ha lest en del tråder her inne fikk dere min mening om det mitt i fleisen. Bare måtte si det. Ha en fin kveld. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Og nå tråkket du skikkelig i baret. Tenk på alle de brystkreftrammede som tar rekonstruksjon etter å ha måttet fjerne ett eller begge bryst. De må føle seg skikkelig vel etter din tirade! Anonymous poster hash: f3fa6...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Så fint da TS. Da tar jeg og de flotte silikonpuppene mine og finner oss en mann som liker oss, så kan du kose deg videre i livet Anonymous poster hash: 75c9e...58c 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Det er nok av andre mannfolk som ikke bryr seg om hvorvidt puppene inneholder silikon. Vi skal nok klare oss, ja Anonymous poster hash: 0dda8...71a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå