Gå til innhold

Prevensjon


viicz

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg har time til fastlegen på Torsdag, skal da få ordnet med nytt prevensjonsmiddel.

Har frem til nå brukt p-piller men glemmer den ofte, og begynner å bli litt lei av å måtte ta en pille hver dag.. Så jeg lurte på om det var noen som hadde noen erfaringer og tips å dele med meg? :)

Har tenkt litt på p-sprøye men er åpen for alle forslag!

Spiral er ikke et altenativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slenger meg med! Har tenkt tanken med p-stav, er det noen som har noen erfaringer med dette?



Anonymous poster hash: 73a5f...cd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville valgt p-ring. Liker ikke stav og sprøyte siden man ikke kan ta dem ut uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville valgt p-ring. Liker ikke stav og sprøyte siden man ikke kan ta dem ut uten videre.

Jeg tenker å fullføre all skolegang før jeg vil starte med å få barn, så for meg så er ikke det noe stort problem.. Om det var barn du tenkte på da?

Har p-ring andre fordeler da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker å fullføre all skolegang før jeg vil starte med å få barn, så for meg så er ikke det noe stort problem.. Om det var barn du tenkte på da?

Har p-ring andre fordeler da?

Ingen ting med barn å gjøre, bare det at jeg alltid vil ha et valg når det gjelder hva jeg putter i meg.

P-ringen har også lave hormonmengder sammenlignet med en del annen hormonprevensjon, men vet ikke hvordan den er i forhold til stav eller sprøyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting med barn å gjøre, bare det at jeg alltid vil ha et valg når det gjelder hva jeg putter i meg.

P-ringen har også lave hormonmengder sammenlignet med en del annen hormonprevensjon, men vet ikke hvordan den er i forhold til stav eller sprøyte.

Hm.. Får sjekke ut mere om P-ring da..

Noen som har erfaringer med p-ring, p-sprøye og p-stav??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...