AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Hei!! For noen mnd tilbake hadde jeg litt hår på brystet, liksom litt over også. Jeg skulle bade så det irriterte meg at folk kunne se det. Det var egentlig ikke mye, men jeg vet ikke hvorfor det plagde meg. Jeg shavet bort håret og det gikk fint i ca 3-4 dager. Etter ca en uke vokste håret, og nå er det en hel skog nesten. Jeg bruker store gensere for å skjule det. Jeg gidder ikke dette lenger, det får meg til å føle meg dårlig. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg er litt lys i huden og har litt svarte hår, men gidder ikke å bleike. Er 16 år, så er ikke gammel nok til å ta laser. Liksom, etter som jeg vokser, kommer det bare til å gro inn i huden, eller er det noe jeg kan gjøre? Takk på forhånd! Anonymous poster hash: d2e66...231
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Uff, du skulle ikke barbert det, men heller nappet det ut. Bruk heller voks nå som det er blitt mer, kjøp sånne ferdige Veet-strips på butikken. Hårene blir da mindre synlige etter en god stund. Anonymous poster hash: 76aad...da9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå