Gå til innhold

konstant krampe

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har de siste dagene slitt veldig med kramper i beina. begge beina forsåvidt. fra nede på foten, til opp i lysken. jeg oppererte ene foten for en ukes tid siden. og nå har jeg gått med kramper døgnet rundt i 2-3 dager. i som nevnt begge føttene.

jeg har hatt kramper i beina før også. men da bare i noen timer, også har de gått over, aldri over flere dager uten stopp. det er ikke de værste krampesmertene jeg har hatt. men det er konstant ubehagelig og til tiden smertefult, natt og dag.

noen som har hatt det slik før, og kan fortelle meg om det er normalt. eventuelt hva jeg kan gjøre for å få det vekk? det å røre meg er ikke akkurat aktuelt nå. pga opperasjonen i foten.

Anonymous poster hash: 81579...5f6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv med tilskudd av magnesium.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv med tilskudd av magnesium.

takk for tips. men får ikke tak i det her nå. hadde et håp om at noen kunne komme på noe lurt som jeg kunne gjort her og nå for å få det vekk. men takk. skal huske på det tipset :)

TS

Skrevet

Ring sykehuset. Høres ut som de har truffet en nerve. Be om å komme til nevrolog. Jeg aner ikke, men har hørt om sykehustabber, men om operasjonen var i går ville jeg kanskje ventet par dager, men beskriver du det som smerter i kramper, vet ikke din smerteterskel. Men kramper i musklene er ikke normalt etter en operasjon.

AnonymBruker
Skrevet

en uke siden opperasjonen. men jeg trur ikke det er noe nervegreier. fordi jeg fikk jo ikke spinalbedøvelse. men narkose. det var leggen som ble opperert. men blir muligens å ringe sykehuset i morgen ang noe annet etter opperasjonen, så får nevne det da. for kan jo være en mulig greie etter opperasjonen.

smerteterskelen min er ikke høy. men dette gjør faktisk vondt. jeg trur ingen ville hatt det godt av disse krampene. det er ikke det at det gjør sånn helt sykt vondt. men ettersom jeg har en konstant smerte/krampe i beina over flere dager, så blir det jo etterhvert uutholdelig for alle.

TS

Skrevet

en uke siden opperasjonen. men jeg trur ikke det er noe nervegreier. fordi jeg fikk jo ikke spinalbedøvelse. men narkose. det var leggen som ble opperert. men blir muligens å ringe sykehuset i morgen ang noe annet etter opperasjonen, så får nevne det da. for kan jo være en mulig greie etter opperasjonen.

smerteterskelen min er ikke høy. men dette gjør faktisk vondt. jeg trur ingen ville hatt det godt av disse krampene. det er ikke det at det gjør sånn helt sykt vondt. men ettersom jeg har en konstant smerte/krampe i beina over flere dager, så blir det jo etterhvert uutholdelig for alle.

TS

Alle operasjoner kan være risiko, nerver kan bli skadet. Håper ikke det er så galt, men ring sykehuset og be legen som opererte ringe deg tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

ja. vet at alle opperasjoner har en viss risiko. det var ingen synlige problemer under selve opperasjonen som de så. men joda. det kan jo komme seinere det, trenger ikke å vises under opperasjonen. så pga noe annet problem også, så ringer jeg sykehuset i morgen og hører der ;)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...