Gå til innhold

Pene menn er dårlige i senga

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan kan det ha seg at de pene og muskuløse mannfolkene nesten uten unntak er totalt elendige mellom sengklærne??? Kjør debatt.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan det ha seg at de pene og muskuløse mannfolkene nesten uten unntak er totalt elendige mellom sengklærne??? Kjør debatt.

Først må vi fastslå om det er slik. Er det slik eller tar Gjest feil? Kjør debatt.

Anonymous poster hash: 7f020...6c4

• Liker 1
Skrevet

Hva er ditt tallgrunnlag for å hevde dette?

Gjest Gjest
Skrevet

Først må vi fastslå om det er slik. Er det slik eller tar Gjest feil? Kjør debatt.

Det er slik, bare spør en hvilken som helst kvinne.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Hva er ditt tallgrunnlag for å hevde dette?

Tja, rundt 15 stk?

• Liker 1
Skrevet

Fordi du har vært uheldig med de pene mennene du har hatt sex med.

• Liker 4
Skrevet

Tja, rundt 15 stk?

Hvor mange pene menn tror du det finnes i verden?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mange pene menn tror du det finnes i verden?

Mange nok til at man kan randomisere.

Gjest celine
Skrevet

Vil tro det er fordi de er mest opptatt av seg selv og sin egen kropp, og ikke fullt så opptatt av å tilfredsstille kvinnen. Har opplevd vanlig utseende menn som er helt fantastiske, men akk så skuffende med de peneste.. De passer best på bilder ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

God dag. Jeg er en hvilken som helst kvinne. Det er ikke slik.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Vil tro det er fordi de er mest opptatt av seg selv og sin egen kropp, og ikke fullt så opptatt av å tilfredsstille kvinnen. Har opplevd vanlig utseende menn som er helt fantastiske, men akk så skuffende med de peneste.. De passer best på bilder ;)

Nemlig. Man kan se på dem, ikke ta på dem.

• Liker 1
Skrevet

Og så må vi slå fast om Gjest noensinne har hatt et pent og muskuløst mannfolk i sengen. Dette for å bekrefte erfaringsgrunnlaget!

• Liker 4
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Han eg dater er verdast sexyaste mann og no veit eg kva god sex er.

Skrevet

Det er ikke slik.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke slik.

Jo da. Best for deg å holde deg unna pene og muskuløse menn hvis du vil ha prima kuk.

• Liker 2
Skrevet

For noe tull. De passer da helt fint i senga mi. :ler2:

Menn med overdimensjonerte muskler har jeg derimot ingen erfaring med, men de synes jeg heller ikke er pene.

Gjest New_Girl
Skrevet

Det er vel flere måter å være dårlig i senga på. Var de dårlige på samme måte alle 15?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er vel flere måter å være dårlig i senga på. Var de dårlige på samme måte alle 15?

Nei.

Skrevet

Mannen min er veldig pen og veldig god i senga. Så må vel være mangelen hans på store muskler som gjør det.

Gjest Nordavind
Skrevet

Sterkt uenig, jeg pleier å få komplimenter for mine i-senga-skills. Hvis noen er veldig enig i Gjest sin påstand så jeg er åpen for å motbevise:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...