Gå til innhold

Må man ha brudebukett?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En venninne hadde en rød rose og en enkel kjole i elfenben som rakk midt på leggen og et sjal dandert rundt midjen/hoftene og en liten diskret bundadssølje.

Roseblomsten var enkel å sette bort under middagen og andre kunne bære den /passe den.

Tror jeg ville vurdert litt avhengig av klesvalg denne dagen. Er det en varm sommerdag kan bruden like gjerne ha med seg en japansk vifte. Det er vel egentlig bildene man ønsker som minne som avgjør hva man velger, og selvsagt smak og behag.

Tror jeg ville valgt å ha papirserviett hvis jeg en dag hadde våknet opp til mitt eget bryllup. (skal jeg noen ganger gifte meg vil det bli helt formelt, bare en underskrift)

Markblomster har lett for å henge med hodet, viktig at man har noen som har med en vannflaske da.

Hvis jeg skulle valgt bukett, ville jeg valgt en som henger, men sant og si kan man like gjerne bære et sjal over armen og holde mannen ekstra hardt i hånda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, takk for svar. Ser at slike buketter er litt dyre, er det mulig å "jukse" litt for å få en fin bukett til en rimelig pris?

Du må ikke ha noenting. Du trenger bare å ha det du synes passer. Du er hovedpersonen i ditt eget bryllup. Jeg hadde laget noe eget, eller plukket blomster. Eller hatt ingenting, hvis jeg ønsket det. :-)

Skrevet

Gjør det du føler deg komfortabel med :) Jeg hadde ikke lyst på en vanlig bukett, så jeg laget papirblomster. En bekjent av meg hadde en såkalt brosjebukett. Noen har én enkelt blomst. Andre har andre naturting (høstløv, kvist, skjell, gud vet hva). På Pinterest har jeg sett alt fra fine håndvesker til metallornamenter til godteribuketter. :P Og du kan ha absolutt ingen ting, jeg ville ikke synes det var rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...