Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #1 Skrevet 5. juni 2004 Jeg har et problem med maskinen min. Den henger seg opp slik at når jeg f.eks. spiller så misser jeg fordi ting har skjedd i spillet mens den var opphengt. Av og til mens jeg sitter og jobber med maskinen, slår den seg plutselig av og går tilbake til skrivebord!! :o Jeg kjører jevnlig virusprogram og spy-bot program. Så jeg skjønner ikke hva dette kan være. Noen som vet? Takknemlig for svar.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juni 2004 #2 Skrevet 5. juni 2004 Litt vanskelig å si, det kan være så mye. Men prøv denne oppskriften først; http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=82548
Robin Skrevet 6. juni 2004 #3 Skrevet 6. juni 2004 Det der tror jeg ikke er et virus, men en adressefeil. Det vil si at kanskje to enheter bruker samme adresse hos deg, og når begge ber om en interrupt on request samtidig, blir dette en kollisjon som får disse virkningene du beskriver her. Win 2000 og win NT har muligheten for å dele adresser, så her pleier det så godt som aldri å skje. Men kjører du f.eks win 98 og andre fat-baserte operativsystemer skjer dette stadig vekk hvis ting ikke er godt nok konfigurert. Kjører du win 98/95/me ? eller 2000/nt?
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #5 Skrevet 7. juni 2004 Takk for svar. Jeg har prøvd alt over her, men maskinen er like tullete..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå