Gå til innhold

Tenner på fine lepper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange menn har spesifikke ting de legger merke til fysisk hos jenter.

For meg er det lepper. Holdt en stund tilbake med ei jente med perfekte lepper. Sånn litt mindre versjon av angelina sine Hver gang vi kysset så tenkte jeg bare: for et privilegium, og at nå blir jeg bortskjemt.

Og etter dette er lepper noe jeg virkelig legger merke til hos jenter.

Har kysset ei med så og si null lepper. Sånn ekstremt smale, og føltes som å kysse en finger. Ingen mykhet whatsoever...stor turnoff. Irriterende at jeg har blitt såppass kresen på sånn...idiotisk av meg.

Noen andre menn/kvinner her som synes lepper har litt betydning?

Anonymous poster hash: b3fea...ccf

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jesuskristus
Skrevet

Cool story bro.

• Liker 2
Skrevet

Om en mann har angelina lepper, så er det turnoff hos meg! hehe

• Liker 2
Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg har ikke kysset med så mange. Min samboer har de perfekte leppene da, synes jeg. Ikke for smale, ikke for brede, de er myke.. Ja.

Jeg tror ikke det har så mye betydning for min del. Bare de ikke er knusktørre.

Gjest Gjest
Skrevet

Folk med en diger kjeft er blaute når de kysser.

• Liker 2
Skrevet

Angelina har fantastiske lepper! :D Men hadde ikke vært helt det samme på en mann, nei. :P

AnonymBruker
Skrevet

Synes egentlig ikke størrelsen på leppene har noe å si. Om en person er god til å kysse burde det være like godt. Kan jo bli litt vanskelig i lengden Ts om du skal lete etter ei med de perfekte leppene, skal litt til å finne ei med fin personlighet, pent utseende og i tillegg store lepper. Kan jo hende du finner det, men hvis ikke får du bare prøve å kysse flere kvinner, så finner du nok ei du tenner på og som er god til å kysse også uten store lepper;-)

Anonymous poster hash: 36a65...f15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med på prinsippet, enkelte menn har veldig tynne/smale lepper, og jeg kan ikke få meg til å tro at de er gode kyssere. Angelinas lepper er pent på henne, men hadde ikke passet på kvinner flest og asolutt ikke på mannfolk! Menn med normale lepper er bra.

Anonymous poster hash: 9b2d9...1d7
Gjest Lille-pus
Skrevet

Litt fylde synes jeg er å foretrekke, om jeg kan velge.

Blir på en måte litt 'satt tilbake' av veldig smale lepper.... og synes mange av dem med veldig smale lepper kysser veldig 'hardt'.

Men, det er bare meg...

Skrevet (endret)

Jeg bryr meg ikke om lepper på menn, så lenge de ikke har totalt mangel på lepper (slik gamle menn får, det går rett ned fra nesen liksom...)

Men jeg ser 100% hvorfor menn liker det hos kvinner.

Alle kvinner jeg anser som veldig vakre og feminine har fyldige lepper.

Kan objektivt se at mange synes Kate Middleton er pen, men har vanskelig for å virkelig synes kvinner med så tynne lepper er vakre...

Endret av Marie90
AnonymBruker
Skrevet

Fin form er viktigere enn store lepper. Jeg synes absolutt ikke Angelina Jolie har fine lepper. De blir rett og slett alt for massive. Dessuten må leppene passe med resten av ansiktet. Bertine Zetlitz, for eksempel, har tynne lepper, og de passer hennes ansikt kjempebra.

Anonymous poster hash: 31b33...ee6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fin form er viktigere enn store lepper. Jeg synes absolutt ikke Angelina Jolie har fine lepper. De blir rett og slett alt for massive. Dessuten må leppene passe med resten av ansiktet. Bertine Zetlitz, for eksempel, har tynne lepper, og de passer hennes ansikt kjempebra.

Anonymous poster hash: 31b33...ee6

This. Hadde blitt duckface-overload dersom alle skulle hatt angelina lepper :laugh:

Anonymous poster hash: 082c1...70a

AnonymBruker
Skrevet

Lepper er egentlig slimhinner.

Bare måtte.....! :skratte:

Anonymous poster hash: 6ca4e...93e
AnonymBruker
Skrevet

Det å være AB og det å ha et nick er like anonymt, med mindre man legger ut navn eller bilde. Hadde jeg switchet over nicket mitt hadde du fortsatt visst verken min alder, kjønn eller bosted, eller hva som helst annet. Det at jeg har et "nick" å sette på enkelte brukere her inne sier meg fortsatt ikke mye om hvem de er, med mindre de legger ut personlig info.Det er en feil oppfatning av at hvis man fremstår med nick slik som "gjest" eller "katt" eller hva somhelst,så er man plutselig ikke anonym lenger? Ærlig talt. Tenk litt over det før du snakker videre om internett og anonymitet.

Uansett- når man legger ut bilde så er det ikke noe rart at man blir gjenkjent. Er absolutt ingenting creepy med det. At han/hun ovenfor poengterer at du ser likedan ut på FB - om du synes det er ekkelt at fremmede har tilgang til dine FB bilder så er det vel bare å fikse på privacy innstillingene.

Man behøver ikke å være creepy eller stalker kun fordi man har sett deg/lagt merke til deg på flere fora.

Anonymous poster hash: 696db...ab9

Amen to that!

Anonymous poster hash: 373fd...33f

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger, samt svar til dette.

pinar, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...