Gå til innhold

Noe veldig rart med leggen min..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. har i hele dag hatt noen rare smerter i den ene leggen. føles litt som stølhet men det gjør mye mer vondt, føles som om noen holder veldig stramt rundt leggen, det verker litt hele tiden men gjør ekstra vondt når jeg går, må halte litt. er også litt sånn brennende følelse.

har tenkt på om jeg skulle ringe legevakta å høre men ville vente å se om d gikk over men nå er det kanskje en liten smule verre. tenkte jeg bare kunne høre her om noen av dere har vært borti det samme før jeg bruker tid og penger på legevakten?



Anonymous poster hash: 4086b...30d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har en parasitt?



Anonymous poster hash: f1646...81c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei føles ikke som krampe. hm

merkelig. får kanskje bare vente å se åssen det utarter seg i morgen.



Anonymous poster hash: 4086b...30d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du kan jo ringe til legevakten. Om du går på p-piller og har hjerte-kar-sykdom i familien er det mulig de ønsker å sjekke deg ut for blodpropp i foten. Hvis det ikke er det dog, så holder det sikkert i massevis å ringe fastlegen imorgen.

(Disclaimer: Jeg husker ikke om du skrev hvor lenge dette har vart, og siden jeg er på mobil får jeg ikke lest startinnlegget igjen uten å miste alt jeg har skrevet.)

Anonymous poster hash: 63bc1...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pass på at ikke foten får en rar farge, hovner opp eller blir vondere. Det KAN være blodpropp.



Anonymous poster hash: 9ee24...421
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem på isjas nervene kan gi klemming rundr legg, ankel og nummene tær.

Anonymous poster hash: 9c9d3...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. har i hele dag hatt noen rare smerter i den ene leggen. føles litt som stølhet men det gjør mye mer vondt, føles som om noen holder veldig stramt rundt leggen, det verker litt hele tiden men gjør ekstra vondt når jeg går, må halte litt. er også litt sånn brennende følelse.

har tenkt på om jeg skulle ringe legevakta å høre men ville vente å se om d gikk over men nå er det kanskje en liten smule verre. tenkte jeg bare kunne høre her om noen av dere har vært borti det samme før jeg bruker tid og penger på legevakten?

Anonymous poster hash: 4086b...30d

Høres jo ut som blodpropp?

Anonymous poster hash: ef697...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har bare vært sånn siden i dag morges. går ikke på p piller nå, jeg sluttet for ca 4 måneder siden. har hatt et tilfelle i familien med blodpropp, min mormor hadde blodpropp i det ene beinet for noen år tilbake. men leggen min er ikke hoven eller rød eller noe. tenkte å drøye det til i morgen å se hvordan det er da. er litt redd for at d kunne være blodpropp men siden ikke det er hovent eller rødt så tenkte jeg at ikke det var det likevel



Anonymous poster hash: 4086b...30d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg tror ikke at du har blodpropp, ettersom du sier at leggen din verken er hoven, eller har endret farge. Så det kan du nok se bort ifra :)

Men du har ikke skadet deg på noen måte? Vridd leggen? Sovet feil?

Uansett: ta deg en tur til legen, er mitt råd :) En utredning fra en fagperson er det beste.

- Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har bare vært sånn siden i dag morges. går ikke på p piller nå, jeg sluttet for ca 4 måneder siden. har hatt et tilfelle i familien med blodpropp, min mormor hadde blodpropp i det ene beinet for noen år tilbake. men leggen min er ikke hoven eller rød eller noe. tenkte å drøye det til i morgen å se hvordan det er da. er litt redd for at d kunne være blodpropp men siden ikke det er hovent eller rødt så tenkte jeg at ikke det var det likevel

Anonymous poster hash: 4086b...30d

Kan du ikke ringe legen å høre? Bare for å være sikker og roe deg ned. Blodpropp trenger ikke være rødt og hovnet, men det er helt sikkert ikke noe farlig. Syns fortsatt du kunne tatt en tlf!

Anonymous poster hash: ef697...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg tror ikke at du har blodpropp, ettersom du sier at leggen din verken er hoven, eller har endret farge. Så det kan du nok se bort ifra :)

Men du har ikke skadet deg på noen måte? Vridd leggen? Sovet feil?

Uansett: ta deg en tur til legen, er mitt råd :) En utredning fra en fagperson er det beste.

- Lykke til!

ja tror også jeg skal se bort ifra det foreløpig.

nei ikke som jeg har lagt merke til ihvertfall. men tenkte på om det kunne være jeg har hatt krampe i beinet mens jeg sov i natt? eller hadde jeg våknet av det da kanskje?

ja mulig jeg tar en tur til legen hvis ikke det er bedre til i morgen. Takk for det:)

Anonymous poster hash: 4086b...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tror også jeg skal se bort ifra det foreløpig.

nei ikke som jeg har lagt merke til ihvertfall. men tenkte på om det kunne være jeg har hatt krampe i beinet mens jeg sov i natt? eller hadde jeg våknet av det da kanskje?

ja mulig jeg tar en tur til legen hvis ikke det er bedre til i morgen. Takk for det:)

Anonymous poster hash: 4086b...30d

Ja :)

Hm, det kan hende. Men krampe kan være ganske smertefullt, så sannsynligheten er temmelig stor for at du ville ha våknet av det, tror jeg.

Ja, du får se det an :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du trent hardt de siste dagene? Eventuelt fått deg et spark mot leggen eller noe slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du trent hardt de siste dagene? Eventuelt fått deg et spark mot leggen eller noe slik?

nei ingen av delene

Anonymous poster hash: 4086b...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte vondt i leggen (og noen ganger lår) hvis jeg har drukket mye alkohol dagen før.. Hørtes ut som beskrivelsen du ga :)

Anonymous poster hash: 83937...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...