AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Heihei, jeg begynte nylig på p piller og ble plutselig fryktelig forvirret jeg går på piller uten sukkerpiller og har alltid husket og ta alle men det jeg lurer på er dere skjønner sist mandag så tok jeg min siste pille, så spørsmålet mitt er da skal jeg starte på nytt brett på mandag (i morra) eller tirsdag? Ble bare Plutsleig veldig forvirret tusen takk for hjelpen for hvis det er slik at jeg tar min første pille på det nye brettet på mandag ( i morra) så vil den siste pillen jeg tar på dette brettet være på en søndag og da vil neste gang jeg tar ny pille starte på en søndag så det blir alltid forsøvet en dag bakover, har jeg rett nå? Anonymous poster hash: 3d2b2...325
Gjest Allergikeren Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 du skal begynne på neste brett på tirsdag Nemlig Når du tar den siste pillen på mandag, begynner du på ny uke på tirsdagen. Det er som at søndag er siste dagen i kalenderuken, mens mandag er første dag i ny uke. Kanskje du bør starte på en mandag i stedet? Det gjorde jeg da jeg brukte p-plaster, og syns det var mye lettere. Mandag = ny uke = nytt plaster. I så fall er det bare å begynne på det nye brettet i dag. Det gjør ingenting at pauseuken blir kortere enn nøyaktig syv dager, det viktigste er at den aldri blir lenger enn syv dager. Hvis du ønsker å følge systemet ditt slik det er nå, derimot, begynner du på nytt brett i morgen, altså tirsdag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå