Gjest Timber Skrevet 10. mai 2014 #21 Skrevet 10. mai 2014 Nå er det vel ikke så vanlige med jenter som er dragkings her i landet, men kunne uten problemer ha datet ei som var det. Menn som kler seg i kvinneklær er ikke like aktuelt, siden jeg ikke dater menn.
LiseTV Skrevet 17. januar 2015 #22 Skrevet 17. januar 2015 Siden sist så er jeg singel. Det ser ikke lyst ut å finne seg en veninne som liker transe. Jeg vil resten av livet bruke så mye kjole og skjørt som mulig.
Ivy Skrevet 17. januar 2015 #23 Skrevet 17. januar 2015 Jeg ser det dukker opp innlegg av denne typen fra tid til annen her inne fra transpersoner. Og det er stort sett 2/3 som blankt sier at det er uaktuelt, imens den resterende 1/3 kan være tilbøyelig imot å prøve, eller ikke ha noe imot det. Deretter fortsetter transperson å komme med "gode" argumenter på å snu tankegangen til de som sier dette ikke er aktuelt. Hvorfor prøve på det ? Det høres jo helt desperat ut. Ofte lurer jeg på hva det egentlig er dere vil ha, kjæreste, eller bare ei venninne ? Det hadde kanskje ikke vært så dumt å reflektert litt over hvor mye tid en bruker på å være "kvinne/mann" (alt ettersom om du er M2F eller F2M). Hvis mesteparten av tiden er på å være det motsatte, så er det kanskje ikke så mye rom for kjærlighet på den tradisjonelle måten en ser for seg et forhold ? Så en artikkel i KK i dag . http://www.kk.no/historier/n%C3%A5r-mannen-din-kler-seg-ut-som-kvinne-27098 Hva er det som er så uaktuellt, og feil.. Kvinner bruker jo ofre kler som er fra kleskapet til mannen.. Det er jo ikke nødvendigvis noe som er feil, men hvorfor det eventuelt er uaktuelt for kvinner er jo strengt tatt ikke noe du har noe med. At kvinner ofte bruker klær fra klesskapet til mannen er i grunn et dårlig argument. Det er ingen lover og regler som sier at du ikke kan gjøre det samme. Siden sist så er jeg singel. Det ser ikke lyst ut å finne seg en veninne som liker transe. Jeg vil resten av livet bruke så mye kjole og skjørt som mulig. Da spørs det kanskje hvor og nøyaktig hva du legger i "venninne som liker transe". Venninne tenker du da egentlig kjæreste som aksepterer at du går kledd i kvinneklær, sminker deg og alt det medfører ? Eller tenker du mer mot ei som kan hjelpe deg med shopping, sminking, tips og opplæring etc. ? Sistnevnte er som oftest veldig enkelt å finne, såfremt du bare tørr å dele det med noen. Bare mine tanker rundt dette. (er transperson selv) 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #24 Skrevet 17. januar 2015 Så sant jeg hadde vært trygg på maskuliniteten og seksualiteten hans ellers, ville jeg sannsynligvis ikke hatt så store problemer med det. Men jeg husker godt et intervju med kona til Esben Esther Pirelli Benestad, hvor hun snakket om hvor sårt det var at han gradvis og i skjul ble mer og mer Esther. Anonymous poster hash: 4d802...ad2 1
LiseTV Skrevet 18. januar 2015 #26 Skrevet 18. januar 2015 For min del så er det ett ønske å vere samen med en dame som aksepterer meg som transe. Jeg har undertrykt dette behovet siden jeg var ca 7 år. Nå vil jeg leve livet. Jeg vil bruke kjole og BH hjemme og på ferieturer. Det kan jeg alene,men vill vert bedre sammen med den rette dama. Jeg tenker ikke på sex.Det kan vere en dame som jeg treffer av og til eller det kan vere samboerforhold.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #27 Skrevet 18. januar 2015 For min del så er det ett ønske å vere samen med en dame som aksepterer meg som transe. Jeg har undertrykt dette behovet siden jeg var ca 7 år. Nå vil jeg leve livet. Jeg vil bruke kjole og BH hjemme og på ferieturer. Det kan jeg alene,men vill vert bedre sammen med den rette dama. Jeg tenker ikke på sex.Det kan vere en dame som jeg treffer av og til eller det kan vere samboerforhold. Hadde gått Men hvordan blir sex? Akkurat i sengen må partneren være mer mann enn kvinne Anonymous poster hash: 4f18d...b98
Ivy Skrevet 18. januar 2015 #28 Skrevet 18. januar 2015 For min del så er det ett ønske å vere samen med en dame som aksepterer meg som transe. Jeg har undertrykt dette behovet siden jeg var ca 7 år. Nå vil jeg leve livet. Jeg vil bruke kjole og BH hjemme og på ferieturer. Det kan jeg alene,men vill vert bedre sammen med den rette dama. Jeg tenker ikke på sex.Det kan vere en dame som jeg treffer av og til eller det kan vere samboerforhold. Bare ikke gi opp. De finnes der ute, de kvinnene som ikke løfter ett øyebryn eller har noe imot det. Jeg tror egentlig at de fleste aksepterer at du er transe, men det betyr ikke at de trenger å like det. Men jeg har ett spørsmål. Du skriver at du ønsker å kunne bruke kjole og BH oftere. I denne sammenheng hjemme og på ferieturer og dette kan du fint gjøre alene. Hvorfor ville det vært bedre sammen med ei dame? Jeg er bare nyskjerrig, ettersom jeg ikke har noen sånn tankegang. 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #30 Skrevet 18. januar 2015 For min del så er det ett ønske å vere samen med en dame som aksepterer meg som transe. Jeg har undertrykt dette behovet siden jeg var ca 7 år. Nå vil jeg leve livet. Jeg vil bruke kjole og BH hjemme og på ferieturer. Det kan jeg alene,men vill vert bedre sammen med den rette dama. Jeg tenker ikke på sex.Det kan vere en dame som jeg treffer av og til eller det kan vere samboerforhold. Du har jo et veldig egoistisk fokus. Det er bedre for deg å kle deg som kvinne sammen med en annen kvinne, det er bedre for deg med samboerforhold med en kvinne. Hva kan du tilby en kvinne? Jeg kunne ikke vært sammen med en transe. Kjenner et par stykker, og de er hyggelige menn, men de ser jo bare latterlige ut når de kler seg som kvinner. De tror sikkert selv at de er fine, men det ser bare komisk ut. Anonymous poster hash: 6a743...ce6 1
Shai Skrevet 18. januar 2015 #31 Skrevet 18. januar 2015 Spørs om du mener transseksuell eller transvestitt. Om noen er cis eller ikke har ingenting å si for meg, men hvis noen er transvestitt hadde jeg satt pris på om hun/han kunne kle seg og ikke så alt for overdreven ut. 1
Maleficenta Skrevet 18. januar 2015 #32 Skrevet 18. januar 2015 Jenter,, Hvordan er det med å kunne datet en transe, eller kanskje vært sammen men en som er transe? Hadde det vært greitt å vært kjæreste med en som fra tid til annen liker å kle seg som dere andre vanlige jenter? Og at en del av kleskapet til mannen hadde innehold et utvalg av klær som også hadde passet fint på dere ? Shoppingen hadde jo blitt en helt annen, når maset om å dra ikke er til stede,,, huff nei
LiseTV Skrevet 19. januar 2015 #33 Skrevet 19. januar 2015 For å si det. Jeg har ikke oppdaget noe negativt når jeg har vert ute som dame. Prøver å vere diskre, ikke overdrive, vil bare gli inn sammen med andre damer. Har brukt dametoalett. Har ikke opplevd å bli avslørt som transe.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #34 Skrevet 19. januar 2015 Blir glad av å se at du har fått positive svar fra flere. Fint å se at det finnes åpensindige mennesker også i lille Norge. Selv tenner jeg på menn av den mer rufsete sorten, noe som dessverre ville gjort det problematisk, men jeg heier på deg og håper du finner det du leter etter.Anonymous poster hash: 73b11...329
kattaa Skrevet 19. januar 2015 #35 Skrevet 19. januar 2015 Hadde fint kunne gjort det. Regner meg selv som panseksuell. Er personligheten som er avgjørende. Ikke kjønnet.
Ivy Skrevet 19. januar 2015 #36 Skrevet 19. januar 2015 For å si det. Jeg har ikke oppdaget noe negativt når jeg har vert ute som dame. Prøver å vere diskre, ikke overdrive, vil bare gli inn sammen med andre damer. Har brukt dametoalett. Har ikke opplevd å bli avslørt som transe. Det er jo fint å høre. Har ikke opplevd noe negativt jeg heller, tvert imot. Personer jeg kjenner og lignende har ikke kjent meg igjen før jeg eventuelt har gått bort og åpnet en samtale med de. Å gå inn på dametoalettet er derimot noe jeg ikke hadde gjort uten at eventuelt ei venninne hadde vært med, men folk er forskjellige.
Vinni Skrevet 19. januar 2015 #37 Skrevet 19. januar 2015 det kommer an på selve personen. men for meg er det helt OK, ingen problem, generelt sett. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå