Renate TV Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Jenter,, Hvordan er det med å kunne datet en transe, eller kanskje vært sammen men en som er transe? Hadde det vært greitt å vært kjæreste med en som fra tid til annen liker å kle seg som dere andre vanlige jenter? Og at en del av kleskapet til mannen hadde innehold et utvalg av klær som også hadde passet fint på dere ? Shoppingen hadde jo blitt en helt annen, når maset om å dra ikke er til stede,,,
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 For meg ville det vært helt uaktuelt. Signerer. Anonymous poster hash: f5e59...6c6 2
Gjest rådyr Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Er ikke så glad i shopping og dilldall selv, så tror nok det ville blitt feil for meg. Foretrekker litt rufsete menn.
Renate TV Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2014 Så en artikkel i KK i dag . http://www.kk.no/historier/n%C3%A5r-mannen-din-kler-seg-ut-som-kvinne-27098 Hva er det som er så uaktuellt, og feil.. Kvinner bruker jo ofre kler som er fra kleskapet til mannen.. 1
Gjest Peanut Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Jenter,, Hvordan er det med å kunne datet en transe, eller kanskje vært sammen men en som er transe? Hadde det vært greitt å vært kjæreste med en som fra tid til annen liker å kle seg som dere andre vanlige jenter? Og at en del av kleskapet til mannen hadde innehold et utvalg av klær som også hadde passet fint på dere ? Shoppingen hadde jo blitt en helt annen, når maset om å dra ikke er til stede,,, Kanskje... :3 Hvis det hadde vært snakk om hormonbehandling og slikt så nei, men ellers med tanke på klær og sminke og slikt så ser jeg faktisk ikke helt det store problemet.
Gjest KrissyHart Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 null problem. men silikonpupper og østerogentilskudd er en no go
Gjest KrissyHart Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 men nå er det forskjell på transvestitt og transseksuell
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 I utgangspunktet er det ikke noe i veien for at et slikt forhold kunne ha gått bra for min del for det er mennesket som teller, men jeg kunne ikke ha delt den interessen med han. Jeg er null interessert i alle "dameaktivitetene" og hadde ikke villet gå i butikker, snakke om sminke, klær og andre typiske dameting. Anonymous poster hash: 0897c...fa4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Ain't gonna happen! Anonymous poster hash: f1229...f91
Neket Skrevet 6. mai 2014 #12 Skrevet 6. mai 2014 Jeg ville heller gått på byen med en "venninne" innimellom enn å oppfylle partnerens ønsker om bdsm-fetisher, ponyplay etc.
Renate TV Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #13 Skrevet 6. mai 2014 Jeg ville heller gått på byen med en "venninne" innimellom enn å oppfylle partnerens ønsker om bdsm-fetisher, ponyplay etc. bdsm-fetisher, ponyplay ? hvor har du sånt ifra.. Er iallefall langt i fra dette... 1
Inwe Skrevet 6. mai 2014 #14 Skrevet 6. mai 2014 Ikke i utgangspunktet. Faller somregel for skikkelig mannemenn! Men man skal aldri si aldri..
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #16 Skrevet 6. mai 2014 Ja det tror jeg. Anonymous poster hash: cf5b1...3cc
Gjest heihade Skrevet 6. mai 2014 #17 Skrevet 6. mai 2014 Nei. Jeg er ikke interessert i kvinner, dessverre. Om det så er vanlige kvinner eller menn som kler seg ut som kvinner.
la Flaca Skrevet 6. mai 2014 #18 Skrevet 6. mai 2014 Kunne nok vært sammen med en transe ja, hvis resten av pakka stemte.
LiseTV Skrevet 10. mai 2014 #19 Skrevet 10. mai 2014 Ikke så mange jenter som liker å få transer inn på livet. Er ferdig med sjekkmarkedet lever bra med mine behov for å vere kjolekledd.
Sylvari Skrevet 10. mai 2014 #20 Skrevet 10. mai 2014 Hvis han faktisk klarer å gjøre det gjennomført, så ja. Ser han ut som en mann som skal på karneval kledd som en kvinne så nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå