Gå til innhold

hater livet mitt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

jeg misslykkes, føler meg verdiløs, at alle hater meg, at jeg hater livet mitt.

Innlegget er ryddet.

Irrlys, mod.

Gått i behandling i 10 år, ingenting hjelper meg. Aner ikke hva jeg skal gjøre for at noe skal bli bedre :(

Får ikke sove heller og har ikke sovet på et døgn.. noen som har noen gode råd/ord å komme meg? eller bare en klem.. :(

Anonymous poster hash: ad4b3...961

Endret av irrlys
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Medisiner?

Får bare dritt som ikke fungerer. Skjønner det ikke selv, virker ikke som de vil prøve ut "sterkere" saker på meg. Uansett hvor deprimert jeg er og selv om jeg nesten dør, så stiger de ikke til full dose. Hvor er hjernen dems..?

Skrevet

Hva med sovemedison for å få sovet natten igjennom?

AnonymBruker
Skrevet

og ikke sove på et døgn er ikke unormalt!

hvis alle hater deg. og du hater livet. så må det jo kanskje være noe med deg selv som må endres på. noe må det jo være siden alle hater deg. så da er det vel ikke så unormalt at du hater livet?

Anonymous poster hash: 4e784...5ec
AnonymBruker
Skrevet

Hva med sovemedison for å få sovet natten igjennom?

Jeg får ikke medisin som fungerer. Går på medisin man skal bruke i maks 3 mnd liksom, brukt de i et år nå.

AnonymBruker
Skrevet

og ikke sove på et døgn er ikke unormalt!

hvis alle hater deg. og du hater livet. så må det jo kanskje være noe med deg selv som må endres på. noe må det jo være siden alle hater deg. så da er det vel ikke så unormalt at du hater livet?

Anonymous poster hash: 4e784...5ec

Ah, you say? Det visste jeg jo ikke. Er mange som ikke sover på et døgn. Det er forresten 1,5 døgn siden nå og jeg får ikke sove selv om jeg vil, det er problemet. Jeg skriver at jeg føler at alle hater meg, ikke at alle gjør det.

Gjest Vevila
Skrevet

Hva slags terapi har du prøvd til nå da? Og hvor mange terapeuter? Ofte er det bare rett behandler, rett terapi, og rett timing som skal til. Ikke gi opp :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags terapi har du prøvd til nå da? Og hvor mange terapeuter? Ofte er det bare rett behandler, rett terapi, og rett timing som skal til. Ikke gi opp :hug:

Samtale hos BUP og DPS og drøssevis med innleggelser. Aner ikke hvor mange mennesker jeg har snakket med tilsammen, men nærmer meg vel 100.

AnonymBruker
Skrevet

Og så forventer du at du skal få hjelp her? Hva nøyaktig er det du vil ha fra oss?

Anonymous poster hash: 5950a...72a
  • Liker 1
Gjest Vevila
Skrevet

Tenkte mer på hva slags behandling. Gruppeterapi, kognitiv terapi, osv. Det er masse å prøve :)

Samtale hos BUP og DPS og drøssevis med innleggelser. Aner ikke hvor mange mennesker jeg har snakket med tilsammen, men nærmer meg vel 100.

Skrevet

Tråden er ryddet ihht KGs regler.

Irrlys, mod.

Skrevet

Ja, angrep hjelper... så kalde noen av dere er.. Miljøbytte kanskje? Flytt unna og starte på nytt? Sånne ting frister meg veldig i hvertfall. Har ikke tro på medisiner..

Sender en klem, selv om det ikke hjelper stort. Husk på at det faktisk er mange som har det sånn.. Langt fra alene, selv o det kanskje føles sånn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og så forventer du at du skal få hjelp her? Hva nøyaktig er det du vil ha fra oss?

Anonymous poster hash: 5950a...72a

Støtte og en klem. Dessuten er det mange ganger det hjelper å få hjelp av andre enn helsepersonel.

AnonymBruker
Skrevet

Kun kognitiv terapi. + tester. De er fast på at jeg trenger hjelp og får den fort, men de prøver aldri ute noe nytt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, angrep hjelper... så kalde noen av dere er.. Miljøbytte kanskje? Flytt unna og starte på nytt? Sånne ting frister meg veldig i hvertfall. Har ikke tro på medisiner..

Sender en klem, selv om det ikke hjelper stort. Husk på at det faktisk er mange som har det sånn.. Langt fra alene, selv o det kanskje føles sånn.

Takk! Har nettopp byttet miljø, og det hjalp ikke i lengden dessverre.

Gjest Vevila
Skrevet

Kun kognitiv terapi. + tester. De er fast på at jeg trenger hjelp og får den fort, men de prøver aldri ute noe nytt.

Jeg tror jeg ville tatt det opp med behandler. Si at du føler behandlingen ikke hjelper og at du er i ferd med å miste motet. Det er viktig at pasienten har tro på behandlingen.

Skrevet

Jeg tror du et et sterkt menneske, som har mye å gi. Selv om du nå har det tungt, vil du se solen igjen.

Noen råd:

- Bytt behandler sporenstreks.

- Ta den en god tur ut i sola imorgen, gjerne mens du hører på musikk du liker.

- Lag deg en stor kopp te, og skriv ned alt du ønsker å oppnå/oppleve.

- Les en god bok, drøm deg bort.

En god klem til deg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du et et sterkt menneske, som har mye å gi. Selv om du nå har det tungt, vil du se solen igjen.

Noen råd:

- Bytt behandler sporenstreks.

- Ta den en god tur ut i sola imorgen, gjerne mens du hører på musikk du liker.

- Lag deg en stor kopp te, og skriv ned alt du ønsker å oppnå/oppleve.

- Les en god bok, drøm deg bort.

En god klem til deg

Har nettopp fått en ny, og er ikke han det er noe galt med men meg som ikke klarer å si noe :jolie:

Det hjelper dessverre ikke :/ Men takk for råd og klem <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...